سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

دیزاین منزل با تاب ریلکسی سهندنیک

تاب ریلکسیشن سهندنیک

تاب ریلکسی به یک نوع تاب بسیار راحت گفته می شود که امروزه استفاده از آن در دکوراسیون منزل خیلی رواج یافته است. تاب های ریلکسی به صورت یک نفره و دونفره ساخته می شوند. مدل این تاب ها به گونه ای می باشد که با آویزان شدن بر روی یک پایه فلزی محکم به صورت ایستا و ایجاد حرکت های آرام و نرم در تمام جهت ها یک وسیله برای ایجاد آرامش می باشد.

هدف اصلی تولید تاب و صندلی ریلکسی استراحت آرام و راحت بعد از یک روز کاری شلوغ می باشد. اگر به دنبال وسیله ای برای آرامش و راحتی خود هستید تاب ریلکسیشن را به شما پیشنهاد می کنیم.

کاربرد تاب های ریلکسی

تاب بازی یکی از تفریحاتی است که سن و سال نمی شناسد و بعضی افراد بخاطر نداشتن فضای کافی نمی توانند تاب نصب کنند. امروزه تاب های خانگی در مدل های متفاوتی طراحی شدند که می توانند خستگی یک روز پرمشغله را از بدن شما دور کنند. تاب های خانگی با حرکات آرام و دایره ای به شما حس آرامش و دور از استرس می دهند.

از تاب های راحتی می توانید به عنوان یک مبل راحتی در گوشه ای از خانه، باغ و یا تراس استفاده کنید.

در صورتیکه اهل مطالعه هستید تاب می تواند برای شما یک گوشه ی دنج و راحت برای مطالعه باشد.

برای یک خواب آرام می توانید از تاب به عنوان یک ننو استفاده کنید. نشستن بر روی تاب ریلکسی و تماشای یک منظره ی دلنشین می تواند آرامش دهنده ترین کار باشد.

تاب ریلکسی باغ سهندنیک

استفاده از تاب های ریلکسی در تراس و باغ

تاب های ریلکسی محدود به هرفضایی نیستند که شما می توانید در هر جاییکه احساس آرامش می کنید آن را قرار دهید و استراحت کنید. هرجاکه شما آرامش داشته باشید می توانید با نشستن بر روی تاب استرس و تنش های خود را کاهش دهید.

معمولا افراد در اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق کودک، بالکن، پاگرد، باغ، آتلیه، تالار، رستوران و روف گاردن از تاب استفاده می کنند.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که بافت تاب های داخل منزل و خارج از آن متفاوت می باشد.

تاب های ریلکسی دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی می باشند.

از تاب های ریلکسی در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف می باشند از ساده تا کلاسیک و لاکچری برحسب نیاز مشتریان درحال تولید می باشد.

پرفروش ترین مدل های تاب ها عنکبوتی، اشکی و گرد می باشند.

پایه های تاب ها با رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده اند که به رنگ های سفید، سیاه و قهوه ای می باشد.

ادامه مطلب را لطفا درمقاله بعدی مطالعه نمایید.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری