سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

انتخاب بهترین و کاربردی ترین نردبان خانگی

نردبان خانگی سهندنیک

امروزه در خانه های آپارتمانی نردبان یکی از لوازم ضروری می باشد که برای دسترسی آسان به اجسام و انجام کار می باشد. در بعضی مشاغل نیز نردبان یکی از لوازم ضروری می باشد که در خانه نیز کاربرد فراوانی دارد.

نردبان آپارتمانی

نردبان وسیله است که در خانه و خارج از آن کاربرد دارد. برای خانه تکانی برای تمیز کردن شیشه ها و دیوارها و … به نردبان نیاز داریم.

 

نردبان خانگی سهندنیک

بهترین وسیله برای خانه تکانی

نردبان های خانگی انواع مختلفی دارند که انتخاب کردن از میان آن ها کار آسانی نیست. خانه تکانی بدون نردبان امکان پذیرنمی باشد. نردبان هایی که در گذشته وجود داشتند کار با آن ها آسان نبود اما امروزه انواع مختلفی تولید شده است. نردبان های پله پهن راحت ترین استفاده را دارند. در صورت استفاده طولانی مدت از نردبان های پله پهن شما دچار خستگی نمی شوید. با توجه به این که در گذشته وزن نردبان ها زیاد بود به همین دلیل جابجایی آن کار راحتی نبود اما امروزه باتوجه به اینکه مقاومت نردبان ها بالا رفته وزن آن ها پایین آمده است.  شما می توانید به راحتی آن را جابجا کنید و علاوه بر آن تاشو می باشد که فضای خیلی کمی را می گیرد.

نردبان ها مدل های صنعتی نیز دارند که برای مصارف خانگی مناسب نیستند و شما نمی توانید به راحتی از آن استفاده کنید. شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه کاربردی ترین نردبان را برای خانه خود تهیه کنید. فقط کافی است به وب سایت سهندنیک مراجعه نمایید و سفارش های خود را ثبت کنید در کمترین زمان ممکن همکاران ما سفارش های شما را ارسال می کنند.

نردبان خانگی سهندنیک

نکات قابل توجه برای خرید نردبان

قبل از خرید هرچیزی باید در مورد آن تحقیق کنیم. برای خرید نردبان باید اول از همه به ایمن بودن آن و استحکام آن توجه کنیم.

در هنگام خرید نردبان میزان تحمل وزن آن توجه کنید و یکی از مهم ترین عوامل نیز وزن خود نردبان می باشد که هم دارای تحمل وزن بالا باشد هم نردبان وزن کمی داشته باشد تا جابجایی آسانی داشته باشد. نردبان های خانگی از 90 تا 140 کیلوگرم را تحمل می کنند.

میزان ارتفاع نردبان نیز یکی از این موارد می باشد که انواع نردبان خانگی در ارتفاع های مختلف در حال تولید می باشد شما باتوجه به نیاز خود می توانید مناسب ترین آن را انتخاب نمایید.

نردبان ها معمولا از جنس آهن، آلومنیوم و چوب ساخته می شوند. برخی از آن ها چندتکه می باشند و بعضی نیز دوطرفه. نردبان های تاشو به شما اجازه می دهند در حالت های مختلف از آن ها استفاده کنید.

شرکت مبتکران سهندنیک در حال تولید انواع نردبان های خانگی تاشو و صنعتی می باشد برای مشاهده انوع محصولات سهندنیک می توانید به فروشگاه آنلاین آن مراجعه نمایید.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری