سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

استفاده از استندگل سهندنیک در دکوراسیون داخلی خانه

دکوراسیون داخلی منزل با استندگل

ایده ی استفاده از استندگل در دکوراسیون خانه می تواند به انسان احساس آرامش زیادی دهد در حالیکه باعث زیبایی خانه می شود. با استفاده از استندگل می توانید طبیعت را به خانه ی خود بیاورید. گلدان ها مختلف می توانند زیبایی فضا را دو چندان کنند. هوای فضای خانه را به خوبی پاک سازی می کنند و اکسیژن زیادی به محیط می دهند و خاصیت ضد استرسی دارند و باعث آرامش می شود. برای این گل های پتوس، یاسمن، بامبو و… به شما معرفی می کنیم. اگر از انواع استند برای گلدان ها استفاده کنید زیبایی فضا چندین برابر می شود. برای یک دکوراسیون شیک و زیبا می توانید از گل ها استفاده کنید ولی نحوه ی قرار گیری آن ها تاثیر زیادی در زیبایی دارد. شما می توانید از انواع استند مدرن و شیک در خانه استفاده کنید. شما می توانید از قفسه های چوبی نیز برای گذاشتن گلدان های خود استفاده کنید. باید در انتخاب استند باتوجه به اندازه ی گلدان ها ی خود توجه کنید و وزن گلدان ها تاثیر زیادی در انتخاب استند دارد. استند های گل سهند نیک در انواع طرح های مختلف در حال تولید می باشند. جنس استند های گل از پروفیل با رنگ الکترواستاتیک می باشد و کاملا ضد زنگ می باشد و در مقابل رطوبت مقاوم می باشد. استندهای گل سهندنیک قابلیت تحمل وزن بالا می باشند و به راحتی می توانید گلدان های سنگین خود را روی آن قرار دهید. استندها وزن سبکی دارند و به آسانی می توانید آن را جابجا کنید. شما باید با توجه به سبک دکوراسیون خانه خود استند خود را انتخاب کنید. استندهای ساده و مینیمال خانه ی شما را زیباتر جلوه می دهند و زیاد شلوغ نمی شود، همیشه طرح های ساده زیباتر می باشد.

 

استندگل فلزی سهندنیک

انواع استندگل سهندنیک

استند گل ستونی: استند گل های ستونی می تواند یک گلدان داشته باشد و یا چند گلدان را جای دهند.

استندگل های فلزی دارای مقاومت زیاد و قیمت پایین تری نسبت به انواع دیگر دارند.

استندگل طرح سبد سهندنیک: استندگل سبد باتوجه به اینکه فضای کمی را اشغال می کند و می توانید در گوشه ی خانه ی خود روی آن بگذارید.

استند های طرح ماه و قلب سهند نیک: این نوع استندها تعداد زیادی گلدان را در خود جای می دهند و دارای مقاومت زیادی می باشند. شما می توانید انواع استند گلدان را از فروشگاه آنلاین سهندنیک سفارش دهید همکاران ما آماده ثبت سفارشات شما مشتریان عزیز می باشد و تمام محصولات به صورت عمده و خرده قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارند.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری