سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

ابزارهای اولیه مورد نیاز برای باغبانی

ابزارهای مورد نیاز برای باغبانی

باغبانی یک فعالیت سرگرم کننده و یک تفریح آرامش بخش می باشد. برای باغبانی ابزارهای هایی مورد نیاز است که باعث افزایش سرعت و ایمنی کار می شود. ابزارهای باغبانی کلا به دو نوع تقسیم می شوند: ابزارهای دستی و ماشینی

در این مقاله سعی داریم ابزارهای باغبانی دستی را برای شما معرفی کنیم.

بیل باغبانی سهندنیک

1. بیل

بیل از جمله ابزاری می باشد که برای کندن زمین و جابجا کردن خاک از آن استفاده می شود. بیل یکی از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین ابزار باغبانی می باشد که دارای انواع مختلفی می باشد که دارای تیغه های متفاوتی می باشد. برای باغبانی در خاک های سفت باید از بیل ها با تیغه های تیز استفاده کنید. شما می توانید انواع بیل را از فروشگاه سهندنیک تهیه کنید.

ابزارباغبانی سهندنیک

2. چنگک

از این ابزار بیشتر برای از بین بردن ریشه های علف هرز استفاده می شود علاوه بر آن می توان برای نرم کردن خاک و جابجایی آن استفاده کرد.

ابزارباغبانی سهندنیک

3. دستکش

برای حفظ سلامتی دست ها و محافظت از آن ها بهتر است هنگام تماس با خاک از دستکش استفاده کنید. استفاده از دستکش های مقاوم و با کیفیت اهمیت زیادی دارد. شما می توانید با پوشیدن دستکش مناسب از تماس دست خود با حشرات و تابش نور خورشید جلوگیری کنید.

ابزارباغبانی سهندنیک

4.قیچی

قیچی یکی از ابزارهای کاربردی در باغبانی می باشد که دارای تنوع بسیاری است. از قیچی برای بریدن، کوتاه کردن و هرس کردن شاخه های کوچک استفاده می شود. برای اینکه به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید نوع سبک آن را تهیه کنید.

ابزارباغبانی سهندنیک

5. بیلچه

بیلچه یکی از مهم ترین ابزارها در باغبانی می باشد که در واقع نوع کوچک شده ی بیل می باشد. از بیلچه برای جمع آوری خاک، پاشیدن کود و کاشت و جابجایی مجدد گیاهان استفاده می شود در هنگام خرید آن حتما به کیفیت و دوام آن دقت کنید.

6. فرغون

چرخ دستی یا فرغون برای حمل و جابجایی لوازم سنگین مانند: کود، چمن، خاک و … استفاده می شود. با این وسیله فرد به آسانی می تواند تمام اقلام سنگین را جابجا کند.

ابزارباغبانی سهندنیک

7. کلوخ شکن

از این ابزار برای شخم زدن باغ استفاده می شود که می توانید با کلوخ شکن خاک را جابجا و پوک کنید. با شخم زدن با این ابزار می توانید رشد گیاهان خود را افزایش دهید.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری