سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

ارزان ترین بندرخت آپارتمانی تاشو

بندرخت آپارتمانی تاشو سهندنیک

امروزه یکی از بزرگترین مشکلاتی که زندگی مدرن و آپارتمانی دارد فضای کم و نبود مکان مناسب برای خشک کردن لباس ها می باشد.

این مشکلات باعث می شود که تمایل به استفاده از ابزار و وسایل با کارایی بالا و ابعاد کوچک افزایش یابد.

 با این وسایل می توان بسیاری از مشکلات کمبود فضا را در خانه های امروزی حل کرد.

  بندرخت آپارتمانی سهندنیک

محصولات سهندنیک با کیفیت عالی درحال تولید می باشد این محصول علاوه بر فروش در سراسر کشور به کشورهای همسایه نیز صادر می گردد.

با استفاده از بند رخت شما می توانید لباس های خود را در مقابل نورخورشید و در مجاورت هوا خشک کنید. این بندرخت ها علاوه بر مقاومت بسیار بالایی که دارند وزن خیلی کمی دارند و قابل حمل کردن نیز می باشند. بندرخت سهند نیک در ابعاد استاندارد می باشد و قابلیت تحمل وزن بالای لباس ها را دارد. رنگ آمیزی بندرخت ها با رنگ الکترواستایک می باشد که کاملا ضد زنگ و خش می باشند.

استفاده از بندرخت های سنتی در آپارتمان ها بدلیل نبود فضای کافی و شکل نامناسب آن ها غیرممکن می باشد. با طراحی و تولید انواع بندرخت های آپارتمانی این مشکل کاملا حل شده است.

بندرخت آپارتمانی

بندرخت آپارتمانی تاشو

بندرخت های آپارتمانی که قابلیت تاشوندگی دارند بهترین گزینه برای خرید می باشند چون شما می توانید زمانیکه استفاده نمی کنید آن را جمع کنید تا فضا اشغال نشود.

استفاده از بندرخت آپارتمانی مزایای زیادی دارد و باعث می شود هیچ گونه تضادی با نمای ظاهری آپارتمان ندارد و کاملا مرتب وزیبا دیده می شود.

جنس بندرخت سهندنیک از پروفیل با رنگ الکترواستاتیک می باشد که کاملا ضد زنگ بوده و در مقابل رطوبت هوا مقاومت بالایی دارد و دارای یک سال گارانتی پس از فروش می باشد.

ابعاد و اندازه ی این بندرخت ها به گونه ای می باشد که قابلیت استفاده در تراس، حیاط خلوت و حتی حمام را دارد. شما می توانید تنها از یک طرف آن استفاده کنید.

اگر دنبال بندرخت ارزان با کیفیت مناسب می گردید کافی است به فروشگاه آنلاین سهندنیک مراجعه نمایید همکاران ما آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند. کسانیکه از طریق سایت و یا پیج اینستاگرام سهندنیک استور سفارش دهند 10% تخفیف ویژه نیز دریافت خواهند کرد.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری