سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

انواع اتو میز و کاربرد های آن

میز اتو

امروزه تخته های اتو بسیار مفید هستند. این امر فرایند اتوکردن لباس را بسیار آسان تر و سریع تر می کند. میز های اتو به سه دسته: تخته اتو قابل حمل، تخته اتو دیواری و تخته اتو بومی یا رومیزی تقسیم می شوند. هریک از سه تخته اتو فوق مزایای خود را دارد. برای انتخاب مناسب ترین میز اتو، ابتدا باید موارد خاصی مانند دفعات استفاده، فضای موجود داخل اتاق، بودجه و غیره را در نظر بگیرید.

میز های اتو قابل حمل

تخته های اتو قابل حمل رایج ترین تخته در دوران مدرن هستند. اکثر خانواده ها ترجیح می دهند این تخته را در خانه خود داشته باشند. دلایل زیادی باعث شده است که میز محبوبیت زیادی داشته باشد. اول از همه، اینها کاربر پسند هستند و می توانند در کوتاه ترین زمان تنظیم شوند. حمل این تخته اتو بسیار آسان است و وزن خیلی کمی دارد.

  • مزایا:

این ساختار میز اتو قابل حمل است که آن را بسیار راحت می کند. به طور خاص، پایه های قابل انعطاف این تخته ها، که می توان آنها را تا کرد، یکی از بزرگترین مزایای استفاده از آنها است. اگر شما فردی هستید که باید در فواصل، منظم مکان خود را تغییر دهید، این محصول برایتان توصیه می شود.

این به کاربر اجازه می دهد تا به سادگی کل محصول را تا کند و در صورت عدم استفاده در مکان امن تری نگهداری کند. هنگام احساس نیاز به استفاده از آن، به سادگی به محل مورد نظر خود بروید، آن را باز کرده و استفاده کنید. به طور خلاصه، لازم نیست مکانی را برای اتوکشی بارها و بارها تعمیر کنید. تنظیم ارتفاع یکی دیگر از مزایای بزرگ تخته های اتو قابل حمل است.

برخی از افراد اتو کردن را هنگام نشستن ترجیح می دهند و برخی دیگر ترجیح می دهند این کار را به صورت ایستاده انجام دهند. با میز های اتو قابل حمل می توانید هم نشسته و هم ایستاده لباسهایتان را اتو کنید. این به این دلیل است که ارتفاع تخته را می توان به راحتی تنظیم کرد.

تنها عیب این محصول این است که شکننده است. اگر فشار زیادی وارد کنید ممکن است خیلی زود بشکند پس هنگام استفاده از آن احتیاط کنید.

میز اتو

تخته اتو رومیزی

تخته های اتو رومیزی به همان اندازه ی تخته های اتو قابل حمل محبوبیت دارند. تفاوت اصلی بین این تخته ها و تخته های قابل حمل، پاهای کوتاه تر آن است. این تخته ها روی میز قرار می گیرند و حمل آن بسیار آسان است. زیرا وزن کمی دارند و اندازه آن ها کوچک است.

کسانی که فضای محدودی در اتاق خود دارند نیز می توانند استفاده کنند. با این حال، اگر قصد دارید چیز های بزرگتر یا مقدار زیادی لباس اتو کنید، ممکن است این محصول مناسب شما نباشد. می توانید لباس های کودکتان را روی این میز اتو کنید.

تخته اتو دیواری

این نوع تخته اتو همانطور که از نام آن مشخص است روی دیوار نصب می شود. همچنین در صورت عدم استفاده می توان آن را تا کرد. اگر منزل شما کوچک است و فضای کمی دارید این میز اتو مناسب شما است. این میز ها روی دیوار نصب می شوند. هر وقت که می خواهید می توانید آن را باز کنید بعد از استفاده آن را تا کنید.

  • مزایا:

این می تواند مناسب ترین گزینه برای آپارتمان های مدرن باشد. در واقع، می توانید این تخته های آهنی را در یک کمد نیز نصب کنید. با این حال، مشخص شده است که مردم استفاده از این تخته های اتو را در اتاق های بزرگتر نیز شروع کرده اند. این به این دلیل است که آنها اغلب مجبور نیستند از سیم های الکتریکی بزرگ استفاده کنند.

این تخته های اتو برای کسانی که فرزند کوچک دارند بسیار مناسب است. این اشتباه نیست که ادعا کنیم این تخته ها به طور خاص برای ایمنی بیشتر کودکان طراحی شده اند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تخته را در ارتفاعی دور از دسترس کودکان ثابت کنید.

تخته های اتو دیواری نیز کاربر پسند هستند. در واقع، فقط چند ثانیه طول می کشد تا آن را از روی دیوار بکشید و همچنین تا زدن آن فقط چند ثانیه طول می کشد. به طور طبیعی، خانواده های امروزی که دارای سبک زندگی شلوغ هستند می توانند آن را مفید بدانند.

یک عیبی که این محصول دارد این است که شما نمی توانید مکان آن را تغییر دهید. شما می توانید میز اتو سهندنیک را خریداری کنید بسیار کیفیت بالایی دارد.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری