سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

6 نکته در هنگام خرید مبلمان باغ

مبلمان باغ و ویلا

مبلمان باغ با کیفیت، می تواند راحتی و آرامش را به فضا های بیرونی خانه شما ارائه دهد. با یک میز بزرگ و جادار و صندلی های راحت، یک باغ معمولی را می توان به مکانی ایده آل برای صرف غذا در فضای باز تبدیل کرد. باغ را با مجموعه ای از مبل های آلومینیومی یا حصیری با کوسن های بزرگ مجهز کنید و در ماه های گرم آن را به مهمترین فضا در کل خانه تبدیل کنید.

برای انتخاب بهترین مبلمان باغ به نکات زیر توجه کنید. تنها در این صورت است که می توانید مطمئن شوید مبلمانی که دارید سال ها دوام می آورند و زود خراب نمی شوند.

مبلمان ویلایی

لیستی تهیه کنید

با تصور اینکه دوست دارید باغ شما چگونه باشد شروع کنید. آیا دوست دارید برای صرف شام یک اتاق ناهار خوری در شب های تابستانی داشته باشید یا ترجیح می دهید یک گوشه دنج برای آرامش خود ایجاد کنید؟ آیا دوست دارید یک مبل بزرگ برای ملاقات با دوستان خود داشته باشید؟ لیستی از چند کار که می خواهید در این فضا انجام دهید تهیه کنید و از آن به عنوان راهنما برای پیدا کردن نوع مبلمان مورد نیاز استفاده کنید.

کیفیت را در نظر بگیرید

ضرب المثل قدیمی ” هیچ گرانی بی‌حکمت نیست هیچ ارزانی بی‌علت” هنگام خرید مبلمان باغ نیز صدق می کند. صندلی ها و میز های پلاستیکی ممکن است در کاتالوگ بسیار خوب به نظر برسند اما با گذشت زمان شکننده می شوند و رنگ خود را از دست می دهند. همین امر می تواند در مورد مبلمان ارزان قیمت نیز اتفاق بیفتد. اگر به دنبال کیفیت هستید، مبلمان ویلایی سهندنیک بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارد.

قبل خرید امتحان کن

قبل از خرید صندلی روی آن بشینید و ببینید آیا به اندازه ای که شما می خواهید راحت است. اگر با معیار های شما مطابقت نداشت گزینه های دیگری را امتحان کنید. توجه داشته باشید که زیبایی ظاهری آن را به راحتی آن ترجیح ندهید، راحتی اولین و اصلی ترین ویژگی مبلمان است.

 

تعمیر و نگهداری را فراموش نکنید

مبلمان باغ و ویلا مانند سایر وسیله ها به مراقبت نیاز دارد. نیاز نیست که هی آن ها را بشویید گردگیری کنید و… . هر چند وقت یکبار درز گیری کنید و با آب بشویید. توجه کنید که شستشوی زیاد باعث می شود پارچه ها خراب و نازک شود و ممکن است فلز مبلمان زنگ بزند و پوسیده شود.

در هر صورت، ما می توانیم با نگهداری ایمن مبلمان، عمر بیشتری به عمر آنها بیفزاییم. حتی اگر با کیفیت ترین مبلمان را خریداری کنید اما مراقب آن ها نباشید و به نظافت آن اهمیت ندهید در زمان خیلی کمی خراب خواهد شد.

اگر جای مناسبی برای نگهداری از مبلمان هنگام تغییر مکان، فصل سرما و… ندارید می توانید از روکش های مخصوص استفاده کنید. این روکش ها پلاستیکی هستند. برخلاف تصور شما بسیار ضخیم و کاربردی اند. به هیچ وجه اجازه نمی دهد که صندلی های شما رطوبت ببیند یا روی آن خط بیوفتد.

اگر بچه خردسال دارید یا مهمانی های زیادی برگزار می کند و نگران تمیز کردن مبلمان هستید بهترین گزینه برای شما صندلی های پلاستیکی هستند.

رنگ را هوشمند انتخاب کنید

رنگ یکی دیگر از جنبه های مهم مبلمان فضای باز است و می تواند نحوه نشستن آن را در یک فضا کاملاً تغییر دهد. اگر به دنبال یک گزینه نامناسب برای تکمیل طرح خود هستید، به دنبال رنگ های خنثی باشید.

هنگام خرید مبلمان باغ، ما فقط به سایه های مختلف چوب طبیعی، سیاه، سفید یا بژ محدود نمی شویم. رنگ های فراوان در دنیای مبلمان باغ به وفور یافت می شود، رنگ آنتراسیت در حال حاضر وجود دارد. برای تزئین، زیبا تر کردن دکوراسیون خود و رنگ بخشی می توانید از کوسن های مختلف در سایز و رنگ ها گوناگون استفاده کنید.

در نظر بگیرید که چقدر سنگین است

یکی از نکات مهم در انتخاب مبلمان باغ این است که به وزن آن فکر کنید. چیدن میزها و صندلی های سبک به شما انعطاف پذیری می دهد تا آنها را به دلخواه جابجا کنید. به عنوان مثال: برای ایجاد فضای بیشتر برای مهمانان. پلاستیک و چوب خیزران اغلب سبک ترین گزینه ها هستند، بنابراین برای خانواده های شلوغ این صندلی ها بهترین انتخاب است.

 

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری