سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

برای خرید بند رخت چه نکاتی را باید بدانیم؟

انواع بند رخت و رخت آویز

در گذشته خشک کردن لباس ها کار بسیار آسانی بود ولی با توجه به زندگی های مدرن امروزی و کوچک شدن فضای خانه کار زیاد آسانی نیست. بدلیل نبود حیاط و یا بالکن در بیشتر آپارتمان ها خشک کردن لباس ها خود به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. با توجه به اینکه اگر لباس ها مدت طولانی خیس بمانند بوی نامطبوعی به خود می گیرند. امروزه انوع خشک کن مناسب با فضای شما ایجاد شده است تا شما را در روند خشک کردن لباس ها یاری کند. این خشک کن ها جایگزین طناب های سنتی شده اند که افراد می توانند به آسانی با این تجهیزات ساده لباس های خود را خشک کنند.

بهترین جا برای خشک کردن لباس

خشک کن های مختلفی برای خشک کردن لباس ها طراحی شده است که به دو دسته ی خشک کن های مدرن و معمولی تقسیم می شوند. خشک کن های برقی بیشتر در حمام و سرویس های بهداشتی کاربرد دارند و فضای آن جا را کاهش می دهند. به همین دلیل افراد ترجیح می دهند از رخت آویز ها و بند رخت هایی استفاده کنند که بتوانند آن را جمع کنند و در محل های دلخواه دوباره نصب کنند. مدل های مختلفی از بند رخت ها وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. بند رخت ها در اندازه های کوچک و بزرگ و در مدل های متفاوت دارای چندین میله می باشند. در انتخاب بند رخت توصیه می شود به موادی که از آن ساخته شده است توجه کنید. طراحی محصول و شرایط نصب آن بسیار مهم است. با انتخاب دقیق بند رخت می توانید از فضای موجود خود بیشترین استفاده را ببرید. با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین بند رخت را بخرید.

خشک کن های معمولی

شامل بند رخت های سنتی و خشک کن ها ی برقی می شود.

بند رخت های سنتی مقرون به صرف بوده و استفاده از آن راحت تر می باشد ولی در فصول سر سال پاییز و زمستان امکان خشک شدن لباس ها در ایوان وجود ندارد و یا مدت زمان زیادی طول می کشد تا آنها خشک شود.

خشک کن های برقی

خشک کن های برقی نیز نیاز به منبع تغذیه دارند و بدون وجود برق کار نمی کنند. این خشک کن ها پس از اتصال به برق با تولید گرما لباس ها را خشک می کنند.

خشک کن های مدرن

بند رخت های مدرن

خشک کن های مدرن از مواد متنوعی ساخته شده اند که باید در هنگام انتخاب آن ها دقت کافی را داشته باشد.

اولین مورد میزان مقاومت آن در مقابل رطوبت می باشد. هرچه میزان مقاومت آن در برابر رطوبت بالا باشد شما می توانید از این محصول مدت بیشتری استفاده کنید.

وزن محصول بسیار مهم است، چون شما دائم می خواهید آن را حمل کنید و یا در بالکن جمع کنید و در موقع نیاز دوباره باز کنید و از آن استفاده کنید.

فابلیت تنظیم: این قابلیت به شما این امکان را می دهد که به راحتی از این محصول در هر مکانی استفاده کنید.

نیاز به رنگ آمیزی مجدد: ممکن است پس از مدتی بر اثر آسیب نیاز به پوشش دوباره داشته باشد.

بندرخت آپارتمانی سهند نیک

بند رخت های آپارتمانی انواع مختلفی دارند که در اندازه های متفاوت تولید می شوند. بندرخت سهند نیک در اندازه های استاندارد با توجه به نیاز شما مشتریان عزیز تولید می شود. این بند رخت ها دارای مقاومت بالا با رنگ الکترواستاتیک که کاملا ضد زنگ می باشند در حال تولید هستند. یکی از ویژگی های بارز این محصول قابلیت تحمل وزن بالا می باشد. همانطور که می دانید هنگام خیس بودن لباس ها وزن آن ها بیشتر می شود علاوه بر آن محصولات بی کیفیت با آویزان کردن لباس ممکن است خم شوند و یا تعادل خود را از دست بدهند. در صورتیکه بندرخت سهندنیک دارای مقاومت بالا می باشد. برای خرید بند رخت و سایر محصولات کافی است به فروشگاه اینترنتی ما سربزنید. تمام محصولات ما دارای یک سال گارانتی پس از فروش می باشند. ما به شما این اطمینان را می دهیم که پس از استفاده از محصولات سهند نیک تفاوت آن ها را با دیگر برند ها خواهید فهمید و راضی خواهید بود.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری