سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

راه های تشخیص مبلمان ویلایی با کیفیت

کیفیت رنگ مبلمان ویلایی

مقاومت رنگ و کیفیت در مبلمان ویلایی بسیار مهم است. بدلیل اینکه مبلمان همیشه در فضای باز قرار دارند و در مقابل نور خورشید، باد و باران اگر کیفیت کافی را نداشته باشند خیلی زود خراب می شوند.

مبلمان باغی حتما باید دارای رنگ درجه یک باشند. رنگ درجه یک رنگی می باشد که علاوه بر ظاهری زیبا و چشم نواز در برابرسرما، گرما، باد و باران نیز مقاومت زیادی داشته باشد و در گذر زمان رنگ پریده و پوست پوست نشود.

شما می توانید با مشاهده شفافیت رنگ وروشن و براق بودن آن کیفیت رنگ را تشخیص دهید. اگر دیدید که رنگ آن کدر، کم رنگ و متمایل به زرد است معلوم است که محصول کیفیت خوبی ندارد. نکته ی دیگر ضخامت و یکنواختی رنگ می باشد که محصول با کیفیت ضخامت مناسب با یکنواختی قابل تشخیصی دارد.

شما می توانید در جاهایی که از دید پنهان هستند به کیفیت رنگ پی ببرید. معمولا در کارگاه هایی که تجهیزات قدیمی و معمولی دارند قبل از پاشش رنگ اسکلت محصول مورد شست و شوی مناسب قرار نمی گیرد به همین دلیل سازه پوست پوست شده و قسمت هایی از آن بدون رنگ باقی می مانند.

 فروشگاه سهند نیک مبلمانی را تولید می کند که دارای رنگ الکترواستاتیک ضد زنگ و از دو پوشش اپوکسی و پلی استر استفاده می کنند.

مبلمان فلزی نیز پاشش رنگ در سه مرحله صورت می گیرد. محصولات سهند نیک دارای یک سال گارانتی پس از فروش می باشند. معمولا در کارگاه های قدیمی مراحل شست و شو حذف می شود وبه جای آن از یک دستمال بنزینی استفاده می کنند که علاوه بر آن مراحل نیازمند کوره پخت حرفه ای با دمای بسیار بالا نیز می باشد. در رنگ آمیزی الکترو استاتیک چندین روش و کیفیت متفاوت وجود دارد که در محصولات سهند نیک با ضخامت بسیار بالا 80 میکرون استفاده می شود.

در مبلمان پلاستیکی کیفیت رنگ به کیفیت مواد اولیه وابسته می باشد که همگن، شفاف و روشن بودن آن ها نشانه ی کیفیت بالای آن ها می باشد.

در مبلمان باغی چوبی کیفیت رنگ بسیار مهم است چون در رنگ آمیزی مبلمان چوبی علاوه بر چوب و مواد اولیه باید عایق و پوشش پلی استر برای جلوگیری از رطوبت و پوسیدگی آن ها استفاده شود. رنگ شفاف و براق نشانه ی کیفیت بالای رنگ آمیزی مبلمان چوبی می باشد.

تجهیزات و ملزومات مبلمان باغی

علاوه بر سازه سایر تجهیزات نیز باید استاندارد های لازم را داشته باشند تا یک محصول به طور کامل قابل استفاده باشد و دارای کیفیت مطلوب باشد.

در مبلمان باید به نوع پارچه و کیفیت دوخت آن، کیفیت و کمیت ابر و اسفنج تشک ها و کوسن ها، کیفیت نخ و تمام بافت بودن تاب های ریلکسیشن، کیفیت زنجیرها و بلبرینگ ها در تاب و ضخامت شیشه میز و… دقت کافی را داشته باشید.

در بعضی از کارگاه ها برای اینکه میزان هزینه ها را پایین بیاورند معمولا از مواد اولیه نا مرغوب و غیر استاندارد استفاده می کنند که ایمنی محصولات را پایین می آورد. همیشه توجه کردن به نکات ریز باعث می شود شما خرید مطمئنی را داشته باشید.

قیمت مبلمان ویلایی

باتوجه به وضع اقتصادی جامعه شاید همه فکر کنند محصول با کیفیت بالا قیمت خیلی بالایی دارد و یا محصولات با قیمت پایین خیلی بی کیفیت هستند این در حالی است که هر دوی این موارد اشتباه هستند. شما می توانید با خرید مستقیم از کارگاه های تولیدی و بدون واسطه محصولات را به قیمت معقول خریداری کنید. فروشگاه آنلاین سهند نیک آماده ارائه خدمات و محصولات به شما مشتریان عزیز می باشد.

در بعضی از کارگاه ها با توجه به اینکه اصول اولیه را رعایت نمی کنند و از مواد اولیه نا مرغوب استفاده کرده اند قیمت ها را خیلی پایین می آورند. این در صورتی است که مشتری می تواند با یک نگاه ساده نیز تفاوت محصول با کیفیت و بی کیفیت را مشاهده کند.

پایین آوردن هزینه تولید و قیمت نهایی محصول به نفع مشتری می باشد ولی در صورتی باید باشد که از مواد اولیه نامرغوب و غیر استاندارد استفاده نکند. در این صورت  ممکن است علاوه بر به هدر رفتن هزینه شما جان شما نیز به خطر بیفتد. ما به عنوان کارگاه تولید کننده محصولات باغی همیشه سعی کرده ایم محصولات را بدون واسطه و با کمترین سود به دست مشتریان عزیز برسانیم تا رضایت کامل آن ها را کسب کنیم.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری