سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک

این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن لباس ها بصورت سنتی وجود ندارد. انواع بندرخت سهندنیک در کارگاه درحال تولید می باشد.

بندرخت وسیله ای برای خشک کردن آسان لباس می باشد که شما می توانید بدون دردسر آن ها خشک و جمع آوری کنید.

مهم ترین چیز در انتخاب بندرخت کیفیت آن می باشد. محصولات سهندنیک با کیفیت تضمینی درحال تولید می باشند. فروش محصولات سهندنیک بصورت عمده و خرده می باشد. شما می توانید از سراسر کشور تمام سفارش های خود را در فروشگاه آنلاین سهندنیک ثبت نمایید. همکاران ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.

بندرخت زمستانی سهندنیک از وسیله های ضروری برای منازل می باشد.  شما می توانید انواع مختلف بندرخت را در بازار مشاهد نمایید. مدل های مختلف بند رخت کارایی متفاوتی دارند که در محل های متفاوت نصب می شوند.

شما می توانید برند سهندنیک را در فروشگاه های مختلف در سراسر کشور مشاهده نمایید. باتوجه به اینکه برند سهندنیک دارای کیفیت تضمینی و یک سال گارانتی می باشد.

قیمت بندرخت زمستانی سهندنیک

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت بندرخت بصورت عمده و خرده به فروشگاه سهندنیک مراجعه نمایید. اکثر شهرهای ایران دارای محصولات سهندنیک می باشند که این تولیدات را به شما عزیزان ارائه می دهند.

بندرخت شوفاژ

انواع بندرخت موجود دربازار

  • تاشو
  • کاوالان
  • گلدن
  •  شوفاژی
  •  پلاستیکی

بندرخت های تاشو عمودی یکی از کاربردی ترین نوع بندرخت می باشد که شما می توانید حجم زیادی لباس به آن آویزان کنید و به راحتی جمع کنید. با توجه به حالت تاشوندگی این نوع بندرخت فضای کمی را اشغال می کند. تمام محصولات از فروشگاه آنلاین سهندنیک بصورت مستقیم و بدن واسطه عرضه می شود. شما می توانید تفاوت قیمت را با بازار در آن مشاهده نمایید. جنس بندرخت از پروفیل مقاوم با رنگ کوره ای می باشد که می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید. باتوجه به استحکام بالا وزن بندرخت ها پایین می باشد و جابجایی آن کار آسانی می باشد.

 

بندرخت زمستانی سهندنیک

زمانیکه بندرخت شما وزن زیادی داشته باشد جابجایی برای شما سخت خواهد شد و دردهای جانبی برای اندام های شما ایجاد می کند.

بندرخت سنگین پس از قرار گرفتن لباس ها در صورت تغییر شرایط آب و هوایی امکان جابجایی را ندارد. این محصولات علاوه بر سبکی وزن باید استحکام بالایی داشته باشند تا بتواند سنگینی لباس های خیس را تحمل کند و تعادل خود را با کوچکترین فشار از دست ندهد. شما می توانید با خیال راحت و آسوده با کیفیت ترین و ارزان ترین بندرخت را با توجه به کیفیت آن از سایت سهندنیک خریداری نمایید.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری