سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

نردبان پروفیلی و شگفتی ها آن

نردبان های پروفیلی

نردبان ها یکی از ابزار هایی هستند که برای دستیابی به ارتفاع طراحی شده اند. نردبان ها از مواد های مختلفی در شکل های گوناگون تولید می شوند. باید به طوری ساخته شوند که در برابر وزن زیاد مقاوم باشند. در هر باغ و منزلی یک نردبان نیاز است. نردبان های پروفیلی سهند نیک بسیار مقاوم هستند و در سایز و اندازه های مختلف وجود دارند که شما می توانید تهیه کنید.

چند نکته مهم و کاربردی

  • هنگام بالا رفتن از نردبان پاهای خود را روی گوشه پله بگذارید تا وزن به صورت مساوی روی هر پله باشد.
  • هرگز از پشت به نردبان تکیه نکنید ممکن است روی شما سقوط کند.
  • هنگام کار با نردبان با یک دست خود نردبان را محکم بگیرید.
  • قبل از بالا رفتن از یکنواختی سطح پایین نردبان اطمینان حاصل فرمایید.
  • هر چند ماه یک بار نردبان را روغن کاری کنید.
  • از نردبان هایی استفاده کنید که پله های آن نشکن باشند، هنگام استفاده از نردبان اگر یکی از پله های آن حتی یک ترک ساده داشته باشد نباید از آن استفاده کنید.
  • هرگز از آخرین پله استفاده نکنید چون تعادل خود را نمی توانید حفظ کنید و احتمال سقوط شما خیلی زیاد است.
  • از نردبان های یک طرفه بیش از 10 پله استفاده نکنید.
  • قبل از خرید حتما چک کنید تا محصول سالم باشد.

شرکت سهند نیک تضمین می کند که تمامی محصولات از مواد درجه 1 ساخته شده اند و بسیار ایمن و مقاوم هستند.

انواع نردبان

  • نردبان های چوبی:

نردبان های چوبی از چوب های بدون لبه و تراشه های تیز ساخته می شوند. اگر مدت طولانی است که نردبان چوبی دارید یادتان باشد آن را چک کنید تا پوسیدگی، ترک خوردگی و شکستگی نداشته باشد. این نردبان ها معمولا از چوب های درخت گردو و بلوط ساخته می شوند تا مقاوم و محکم باشند.

  • نردبان های فایبرگلاس

این نردبان ها نسبت به نردبان های دیگر مقاومت کمی دارند. جریان الکتریسیته را از خود عبور نمی دهد. نردبان های فایبرگلاس زیر نور پوسته پوسته نمی شود ولی ممکن از در درجه حرارت بالا بسوزد. این نردبان دارای پله های زیادی است و مرتفع تر از دیگر نردبان ها هستند.

  • نردبان های آلومینیومی (پروفیلی)

این نردبان ها در دو رنگ قرمز و سفید موجود هستند. دارای کفپوش های پلاستیکی اند که باعث حفاظت از سطح پایین نردبان مانند: موکت، فرش و پارکت می شود. نردبان های آلومینیومی قابلیت استفاده از دو طرف را ندارند همه آن ها فقط در یک طرف آن ها پله دارند.

نقد و بررسی نردبان های پروفیلی

وزن کم این نردبان ها باعث شده است که بیشتر افراد جذب آن شوند. وزن آن ها معمولا بین 8 تا 10 کیلوگرم هستند. وزن آن ها کم است ولی مقاومت منحصر فردی دارند، می توانند تا 120 کیلوگرم وزن تحمل کنند. پله های این محصول به طوری ساخته شده اند که پای شما هنگام استفاده اذیت نمی شود و احتمال سر خوردن شما خیلی کم است. شکل پله های نردبان پروفیلی به صورت مستطیل است و شما فضای زیادی برای قرار دادن پاهای خود دارید. برخلاف دیگر نردبان ها ظاهر شیک و زیبایی دارند. شما می توانید در مکان های اداری، منزل، باغ، ویلا و فروشگاه از این نردبان استفاده کنید.

انواع نردبان های سهندنیک

در فروشگاه ما 7 نوع نردبان وجود دارد: مخابراتی، کفه پهن، کفه پهن بزرگ، باغبانی، پروفیل خانگی، پروفیل دیواری و کفه فلزی. هر کدام از آن ها دارای ویژگی های مختلفی هستند. این نردبان از 3 پله شروع می شوند تا 17 پله البته همه آن ها 17 پله نیستند ویژگی آن ها را به طور کامل در بخش محصولات می توانید مشاهده کنید. بهتون پیشنهاد می کنم حتما یکی از این نردبان ها در منزل خود داشته باشید.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری