سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

در هنگام خرید کباب پز به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

کباب پز برقی، گازی و یا ذغالی کدام بهتر است؟

در مهمانی های بزرگ و دورهمی ها اندازه ی کباب پز بسیار مهم می باشد. باید قبل از خرید کباب پز این نکته را در نظر داشته باشید که آیا اهل مهمانی دادن هستید و یا نه؟ در این صورت می توانید به راحتی اندازه ی خود را برای خرید آن مشخص کنید. به هرحال بر روی کباب پز کوچک فقط چند سیخ کباب جای می گیرد و مناسب خانواده های کم جمعیت می باشد. امروزه با توجه به کوچک شدن متراژ خانه ها قبل از خرید هر چیز باید اندازه ی آن را با توجه به فضایی که اشغال می کند بدانیم.

انواع کباب پز موجود در بازار

  • کباب پز برقی
  • ذغالی
  • گازی

برای انتخاب کباب پز مناسب از میان آن ها باید باتوجه به عطر و طعم غذا که از روش های مختلف پخت بدست می آید دقت نمایید و تصمیم بگیرید کدام نوع باب میل شما می باشد و بیشتر دوست دارید. همه ی کباب پز ها دارای نقاط قوت و ضعف می باشند برای نمونه:

  • در هنگام پختن غذا با کباب پز ذغالی غذا عطر و طعم آتش و دود را می گیرد که در انواع دیگر کباب پز این طعم موجود نیست.
  • کباب پز های گازی حرارت را یکدست به همه جای کباب پخش می کنند و کباب پز های برقی نیز ساده بدون بو و دود می باشند.
  • برای پختن کباب با کباب پز های ذغالی مهارت ویژه ای نیاز است درصورتیکه کا با انواع دیگر کباب پز آسان می باشد.

کباب پز ذغالی سهندنیک

این نکته را در نظر داشته باشید که کباب پز های ذغالی باعث به وجود آمدن دود می شود که اگر قصد استفاده از آن در آپارتمان و تراس را دارید باید یک هواکش و یا محل مناسبی را در نظر بگیرید.

در بعضی مواقع وسایل جانی اضافی باعث بالارفتن قیمت کباب پز می شود درحالیکه نیازی به آن ها نیست ما در اینجا وسیله های مورد نیاز و ضروری را برای شما معرفی می کنیم.

  • سیخ
  • توری کباب کردن ماهی و گوشت
  • بادبزن

برخی وسایل دیگر نیز وجود دارد که شاید شما سالی یکبار از آن استفاده کنید پس نیازی به خریداری آن ها نمی باشد. در بعضی کباب پز های بخشی برای شعله کم و یا گرم نگه داشتن غذا در نظر گرفته شده است که می تواند مفید باشد.

اگر قصد خرید کباب پز شعله دار را دارید حتما به تعداد و ساختار شعله های آن دقت نمایید چون ممکن است بخواهید چند چیز متفاوت که دمای پخت متفاوتی نیز دارند باهم بپزید به همین دلیل ساختار و بخش بندی آن مهم است.

توری ماهی سهندنیک

جنس انواع کباب پز

  1. کباب پز آلومنیومی
  2. فولاد ضدزنگ
  3. پرسلان
  4. فولاد ساده
  5. چدن

 

اگر با هزینه مشکلی ندارید کباب پز آلومنیومی برای خرید گزینه مناسبی می باشد ولی این نکته را باید در نظر داشته باشید که کباب پز های آلومنیومی بعد از مدتی ترک می خورد و دچار شکستگی می شوند.

پیشنهاد ما به شما کباب پز ذغالی سهندنیک می باشد. کباب پز های سهند نیک از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد.

کباب پز های چدنی حرارت را به خوبی توزیع می کنند و نوع پرسلان آن هم کمی آسیب پذیر می باشد و نگهداری و نظافت آن سخت است.

برای خرید کباب پز و انواع توری برای پخت ماهی، گوشت و مرغ کافی است به فروشگاه اینترنتی سهندنیک مراجعه نمایید و سفارش های خود را ثبت کنید. همکاران ما در تلاش هستند تا در اسرع وقت سفارش ها را به دست شما مشتریان عزیز برسانند.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری