سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

استفاده از تاب ریلکسی سهندنیک در دکوراسیون داخلی (قسمت دوم)

ساختار تاب ریلکسی به چه صورت است؟

تاب ریلکسی به صورت یک و دو نفره می باشد. تاب های ریلکسی یک نفره وزنی معادل 135 گیلوگرم و تاب های دونفره 250 کیلوگرم را تحمل می کنند. پایه های گرد تاب های تک نفره 110 سانتی متر و ارتفاع 190 سانتی متر می باشد. برای حفظ تعادل تاب از فلز سنگین مانند آهن استفاده می کنند؛ بدلیل اینکه این نوع تاب ها بصورت ایستا عمل می کنند و حفظ تعادل در آن ها اصلی ترین مسئله می باشد. برای زیبایی و جلوگیری از زنگ زدگی پایه از رنگ های الکترواستاتیک استفاده می کنند. هرچه از رنگ با کیفیت تری استفاده شود عمر تاب در محیط باز بیشتر می باشد.

بدنه تاب از یک متریال سبک و با استحکام بالا مانند پلی اتیلن می سازند که تحمل وزن بالا را دارد. برای تشک و کوسن های داخل تاب نیز از پارچه های مقاوم در برابر آفتاب استفاده می شود و اگر تاب در محیط بسته استفاده می شود از انواع پارچه ها در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده می شود.

استفاده از تاب ریلکسی در دکوراسیون داخلی

امروزه افراد دنبال دکوراسیون های خاص و ویژه می باشند. بیشتر افراد به سبک های مختلفی علاقه دارند و با توجه به سبک خود دنبال لوازم خاصی هستند که علاوه بر زیبایی کاربرد زیادی داشته باشد و فضای کمی را اشغال کند.

افراد معمولی از وسیله های روتین و تکراری استفاده می کنند که این در دکوراسیون داخلی زیاد جالب به نظر نمی رسد درحالیکه افراد حرفه ای از عناصر خاص و منحصربه فرد استفاده می کنند. به همین دلیل همیشه با انتخاب های متفاوت دیگران را تحت تاثیر قرار می دهند. برای مثال: افراد حرفه ایی تمام نقاط اتاق نشیمن را با مبل پر نمی کند، قسمتی از آن را به تاب و یا صندلی ریلکسی اختصاص می دهد.  شما می توانید از هارمونی انواع سبک ها در خانه خودتان استفاده نمایید. فقط به این مورد توجه کنید که باید هارمونی بین جنس و رنگ صندلی و سایر المان ها مانند تاب ریلکسیشن متناسب باشد. سعی کنید تاب ریلکسی را در یک فضای دنج و روبه منظره و پنجره باشد. گذاشتن تاب در لابه لای مبل ها واقعا خیلی زشت و زننده به نظر می رسد. شما می توانید رنگ تاب و تشک های آن را با رنگ پرده و مبل هماهنگ کنید تا یک هارمونی خوبی بدست بیاید.

مزیت های استفاده از تاب ریلکسیشن

با توجه به اسم آن می توانید بفهمید که بزرگترین مزیت آن دور شدن از دنیای پرتنش امروزی و احساس آرامش در آن می باشد. تاب ریلکسی بدون اینکه نیاز به وسیله ی خاصی داشته باشد و یا بخواهید آن را از جایی آویزان کنید به اندازه ی یک کاناپه جای می گیرد.

علاوه بر این موارد تاب ریلکسی یک وسیله ی شیک و خاص در دکوراسیون می باشد. افرادی که از این تاب ها استفاده کرده اند می دانند که صرف هزینه برای این نوع تاب ها توجیه پذیر می باشد.

تاب ریلکسی سهندنیک

ویژگی های تاب ریلکسی سهندنیک

  1. دارای اندازه، طرح و رنگ های مختلف می باشد.
  2. دارای بدنه کاملا فلزی و مقاوم می باشد که با رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده است.
  3. دارای تشک و کوسن متنوع با جنس عالی می باشد.
  4. مقاوم در برابر رطوبت و کاملا ضدزنگ می باشد.
  5. دارای یک سال گارانتی

تاب های سهندنیک با توجه به کیفیت آن ها دارای پایین ترین قیمت در بازار می باشند. می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین سهندنیک سفارش های خود را ثبت کنید.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری