سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

رخت آویز های سهندنیک

رخت آویز؛ کاربردی ترین وسیله برای خانه ها آپارتمانی

امروزه با کم شده متراژ خانه ها و کوچک بودن فضا دیگر مکانی برای خشک کردن لباس در آپارتمان وجود ندارد و استفاده از روش های سنتی دیگر امکان پذیر نمی باشد. برای اینکه لباس ها بطور مرتب و منظم خشک شوند و آسیبی به آن ها نرسد باید یک بندرخت مناسب انتخاب کنید. یکی از ضروری ترین لوازم در آپارتمان ها بند رخت می باشد. استفاده از رخت آویز باعث می شود پس از شست و شو لباس ها چروک نشوند و بوی نامطبوعی نگیرند علاوه بر آن ها دیگر نگران کثیف شدن دوباره آن ها نیستید.

خشک کردن لباس بر روی شوفاژ و بخاری در تابستان امکان پذیرنمی باشد در زمستان نیز باعث آسیب رسیدن به بافت لباس می شود. خشک کردن به روش سنتی هم علاوه بر فضای زیاد در روزهای بارانی امکان پذیر نمی باشد. امروزه با توجه به اینکه انواع خشک کن وجود دارد و اکثر لباسشویی ها نیز تا حدودی لباس ها را خشک می کنند ولی لباس ها به طور کامل خشک نمی شوند و نیاز است تا بر روی بندرخت قرار دهیم تا بطورکامل خشک شوند.

استفاده از رخت آویز لباس نیز معایبی دارد مانند اشغال کردن فضا در خانه یا ایوان اما انواع مختلف آن وجود دارد که شما می توانید با توجه به فضای خود انتخاب کنید. رخت آویزهای سهندنیک کاملا تاشو می باشند و قابلیت جابجایی دارند. شما می توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید و اگر نیازی نبود جمع کنید. بندرخت های سهندنیک دارای وزن خیلی کم و استحکام بسیار بالا می باشند. از رخت آویز می توانید هم در خانه و هم بیرون از خانه استفاده کنید.

انواع رخت آویز

  1. بندرخت شوفاژ
  2. بندرخت استیل یونیک
  3. بندرخت دیواری
  4. بندرخت آکاردئونی
  5. بندرخت تاشو طرح کلبک
  6. بندرخت چتری
  7. آپارتمانی سقفی

رخت آویز سهندنیک چه ویژگی هایی دارد؟

رخت آویز سهندنیک

رخت آویز کلبک سهندنیک

قابلیت ویژه این بندرخت ها تا شوندگی و وزن سبک آن ها می باشد. که این ویژگی مشکل فضا و جابجایی آسان را حل می کند و دیگر دغدغه اشغال فضای اضافی را ندارید براحتی می توانید جمع کنید و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده نمایید. قابلیت تحمل وزن بالای لباس های خیس و سنگین را دارد. جنس بدنه از فلز می باشد که دارای استحکام بالا و وزن سبک می باشد. رخت آویز های سهند نیک دارای رنگ الکترواستاتیک می باشند که کاملا ضد زنگ می باشند. برای خرید تمام محصولات سهند نیک می توانید به وب سایت سهندنیک مراجعه نمایید همکاران ما آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. تمامی محصولات بصورت عمده و خرده قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارند.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری