سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

انواع بیل سهندنیک و موارد استفاده ی آن ها

بیل کشاورزی سهندنیک

بیل ابزاری برای حفر و جابجاکردن موادی مثل: خاک، زغال سنگ، شن و … می باشد. عموما از بیل ها برای کشاورزی، ساخت و ساز و باغبانی استفاده می کنند. خرید یک بیل با کیفیت کار آسانی نیست. چون روزانه و به طور مداوم از آن استفاده می کنید باید در انتخاب آن تمام نکات را بسنجید. برای اکثر افراد تمام بیل ها یکسان می باشد این در حالی است که بیل ها دارای شکل، اندازه، زاویه دسته و سایز های متفاوتی می باشند. از بیل معمولا برای کندن گودال و زمین استفاده می شود. بیل های دستی متناسب با همه نوع کار و محیط طراحی شده اند.

برخی بیل ها به صورت چند منظوره طراحی شده اند. برای کارهای خاصی مثل برف روبی، حفرگودال و… استفاده می شود. در کارگاه سهندنیک مجموعه ای بیل ها وجود دارد که دارای تنوع زیادی می باشند. هر کدام از آن ها کاربرد های متفاوتی دارند. بیل های سهندنیک دارای یک سال ضمانت پس از فروش می باشند. کیفیت اجناس ما تضمینی می باشد شما می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین سهند نیک سفارشات خود را ثبت کنید همکاران ما آماده ثبت سفارشات و پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

انواع بیل

سایزشماره 2: این نوع بیل بیشتر برای مصارف کشاورزی و باغبانی مورد استفاده قرار می گیرد.

مختص خاک های نرم می باشد.

بیل شماره3:

این نوع بیل بدلیل بزرگ بودن برای کارهای ساختمانی و سنگین بکار می رود. به دلیل اندازه ی بزرگ آن می توان مواد بیشتری را جابجا کرد. از نظر قیمت نیز این سایز قیمت بالاتری نسبت به شماره 3 دارد.

بیل گردن بلند: که مختص کشاورزی می باشد.

بیل گلوبلند: مختص خاکبرداری می باشد.

بیل پارویی سهندنیک

بیل پارویی سهندنیک:

در بازار به این بیل بیل شهرداری نیز می گویند. این نوع بیل ها مصارف صنعتی، خانگی و کشاورزی دارند.

بیل تخت:

این بیل بیشتر برای شخم زنی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا برای جابجایی خاک های نرم مانند: خاک باغچه و باغ  استفاده می شود.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری