سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

با کیفیت ترین چهارپایه های فلزی را از کجا بخریم؟

چهارپایه های فلزی سهندنیک

چهارپایه های سهند نیک از فلز با رنگ با کیفیت بالا ساخته شده است که بدنه با جوش Co متصل شده است. این جوش نسبت انواع روش های اتصال دیگر دارای مقاومت بالایی می باشد و چندین برابر قوی تر است. در قسمت زیرین چهارپایه پلاستیک های مقاوم قرار داده شده است که باعث حفظ تعادل چهارپایه می شود. در قسمت نشیمنگاه آن پلاستیک فشرده قرار داده شده است تا در هنگام نشستن طولانی مدت احساس خستگی به شما دست ندهد. کف چهارپایه های سهندنیک پهن می باشد و برای ایستادن و نشستن افراد مناسب می باشد. به خاطر استحکام زیادی که دارد به عنوان نردبان برای دسترسی به مکان های نسبتا بلند استفاده می شود. چهارپایه های سهند نیک در اندازه های متفاوت با توجه به نیاز مشتریان عزیز در حال تولید می باشد.

اندازه های چهارپایه های سهند نیک

  • 20 سانتی متری
  • 30 سانتی متری
  • 40 سانتی متری
  • 50 سانتی متری
  • 70 سانتی متری

چهارپایه های فلزی سهندنیک

شما هرکدام را انتخاب کردید کافی است به فرشگاه آنلاین سهند نیک مراجعه نمایید. همکاران ما آماده ثبت سفارش و پاسخگویی با سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.  تمام محصولات سهندنیک دارای یک سال گارانتی می باشد.

ویژگی های چهارپایه فلزی سبک

قبل از هرچیز در خرید چهارپایه باید ظریف کاری آن را در نظر بگیرید. چهارپایه های سهندنیک کاملا فلزی می باشند. و در قسمت کف آن ها پلاستیک فشرده قرار داده شده است. رنگ آمیزی این چهارپایه از رنگ الکترواستاتیک استفاده شده است که کاملا در مقابل رطوبت مقاوم می باشند و ضد زنگ هستند. وزن این چهارپایه ها بسیار سبک می باشد و قابلیت جابجایی آسانی دارد و براحتی قابل حمل می باشد. بارزترین ویژگی این محصولات وزن سبک و استحکام فوق العاده آن ها می باشد. شاید شما فکر کنید چهارپایه های فلزی هرچقدر سبک تر باشند و ضخامت کمتری داشته باشند دارای استحکام کمتری هستند در حالیکه این طرز تفکر کاملا اشتباه می باشد. محصولات ما دارای تحمل وزن بالا می باشند و استحکام آن ها نیز تضمین شده می باشد.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری