سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

بهترین نردبان برای استفاده ی خانگی کدام است؟

نردبان تاشو سهند نیک

 قبل از استفاده از هرچیزی باید روش استفاده آن را مطالعه کنیم. در استفاده از نردبان نیز باید تمام نکات ایمنی را رعایت کنیم تا خدای نکرده آسیبی به کسی نرسد.

به ازای هر متر نردبان زاویه قرار گیری آن روی دیوار باید 20 سانتی متر باشد که حدود 75 درجه می باشد.

برای اینکه نردبان شما طول عمر بیشتری داشته باشد روی آن چیزی قرار ندهید و یا دو نردبان را به هم متصل نکنید.

هر نردبان برای استفاده یک نفر می باشد در صورت استفاده دو یا چند نفر هم زمان بر روی آن خطرناک می باشد. بیشترین طول برای نردبان از هرجنسی باشد باید کمتر از 10 متر باشد. برای حمل نردبان آن را به صورت افقی و موازی با زمین حمل کنید. برای کار با نردبان باید از کفش مناسب استفاده منید تا لیز نخورد البته نردبان های آپارتمانی سهند نیک دارای پله ها ی پهن بزرگ می باشد که بر روی پله ها لاستیک هایی قرار داده شده است که مانع از لیز خوردن و درد گرفتن پا دراستفاده طولانی مدت از آن می شود.

در هنگام خرید نردبان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

سطح پلکان نردبان

پلکان نردبان باید به صورتی باشد که به راحتی بتوانیم روی آن بایستیم و تعادل خود را حفظ کنیم.

اگر پلکان نردبان دارای سطح مناسبی باشد ایمنی آن نیز افزایش می یابد. ارتفاع پله ها نیز نباید بیش از 30 سانتی متر باشد.

نردبان آپارتمانی سهندنیک

قابلیت تحمل وزن

انتخاب نردبان با وزن مناسب کار آسانی نیست. بین نردبان های سبک و سنگین ما باید نردبانی را انتخاب کنیم که دارای وزن سبک با مقاومت و تحمل وزن بالا باشد. نردبان های پروفیلی سهند نیک این ویژگی را دارند.

ارتفاع نردبان

انتخاب نوع نردبان و میزان ارتفاع آن بستگی به محیطی دارد که می خواهیم از آن استفاده کنیم. برای مثال زمانیکه می خواهیم از نردبان در خانه استفاده کنیم نردبان های با ارتفاع کمتر و دارای پله های پهن مناسب هستند که ما به شما نردبان های پله پهن سهند نیک را پیشنهاد می کنیم که علاوه بر کیفیت عالی قیمت مناسبی دارند و برعکس.

جنس نردبان

جنس نردبان از مواد مختلف می تواند باشد مانند: آهن، آلومنیوم، چوب و… جنس نردبان در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. نردبان های سهندنیک با یک سال گارانتی پس از فروش می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. نردبان های آپارتمانی تاشو که با توجه تاشوندگی و وزن سبک به راحتی قابل حمل می باشند و جای کمتری را اشغال می کنند.

برای خرید انواع نردبان می توانید به وب سایت سهند نیک مراجعه نمایید. همکاران ما آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری