سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

صندلی ساحلی دسته دار سهندنیک

صندلی های تاشو سهندنیک

زمانیکه به مسافرت می رویم دوست داریم مثل خانه راحت باشیم و از آنجایی که خیلی از اسباب خانه قابل حمل در مسافرت نیستند این موضوع خیلی باعث آزار و اذیت ما می شود. مطمئناً مسافرت برای خسته کننده می شود. صندلی های ساحلی تاشو می تواند به شما حس راحتی در خانه را بدهد. شما می توانید این صندلی ها را به راحتی در صندوق عقب ماشین خود حمل کنید. وزن این صندلی ها سبک می باشد در حالیکه دارای مقاومت بالایی می باشند. تمام محصولات سهند نیک دارای یک سال گارانتی پس از فروش می باشند. این محصولات با رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی شدند که کاملا ضد زنگ می باشند و رنگ آن ها دارای ماندگاری زیادی می باشد. با داشتن این صندلی می توانید به راحتی از منظره و طبیعت اطراف خود لذت ببرید.

صندلی ساحلی سهندنیک

صندلی های تاشو باعث می شود شما سفر آسان تر و راحت تری داشته باشید. صندلی های ساحلی علاوه بر اینکه تاشو هستند دارای دسته در دو طرف صندلی می باشند که امکان راحتی و تکیه گاه خوبی  را برای شما فراهم می کنند. به راحتی می توانید با تکیه دادن به صندلی از صدای امواج لذت ببرید. پارچه های صندلی تاشو برنزت اعلاء می باشد. دوخت محکمی پارچه ها را به بدنه ی صندلی متصل کرده است که به راحتی قابل پاره شدن نیست. این نوع پارچه در مقابل آفتاب دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نمی شود. چندین سال با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. دسته ها با پیچ های محکم به بدنه متصل شده است. بدنه فلزی صندلی دارای استحکام بالا می باشد و می تواند هر وزنی را تحمل کند. 

صندلی ساحلی تاشو سهندنیک

افراد سالخورده و کودکان می توانند به راحتی از این صندلی ها در مکان های مختلف استفاده کنند.

برای ثبت انواع سفارشات خود می توانید به فروشگاه آنلاین سهندنیک مراجعه نمایید همکاران ما آماده پاسخ گویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری