سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

نگه داری از مبلمان باغی در زمستان

مبلمان باغی و ویلایی

کم کم به فصل سرما و زمستان نزدیک می شویم. برای گذراندن این فصل یکی از مهم ترین کار هایی که باید انجام بدید، آماده سازی برای نگه داری از وسایل باغی است. هوای سرد، برف و باران وسایل شما را خراب خواهد کرد. جنس وسیله شما هر چیزی که باشد اگر مواظب نشود خراب خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا روش صحیح مراقبت از وسایل باغی را بگوییم.

مبلمان باغی را می توانیم در فضای باز زمستانی نگه داری کنیم؟

بله. مبلمان باغی و ویلایی به طوری ساخته می شوند که در فضای باز بتوانید از آن نگه داری کنید. باید اقدامات لازم را انجام دهید و از آن ها خوب مراقبت کنید. درز ها بسیار مهم هستند. درز ها را تمیز کرده و کاور کنید. هر چند این کار بسیار زمان بر است اما در عوض مطمئن می شوید که درز ها آسیب نمی بینند. مبلمان باغی بسیار گران قیمت هستند پس اگر از آن ها به خوبی مراقبت نکنید قطعا آن ها آسیب می بینند و خراب می شود و این به نوعی برای شما خسارت محسوب می شود.

مراقبت از مبلمان چوبی

مبلمان چوبی حیاط باید دارای یک سیلانت محافظ روی آن باشد. در زمستان، رطوبت می تواند در چوب یخ زده و باعث ترک خوردن آن شود. وقتی برف و باران یخ زده به درستی بسته شود، نمی تواند مانند چوب خام به چوب نفوذ کند. روکش ها مانع نفوذ برف و یخ به داخل این مبلمان می شوند. با این حال، سیلانت هنوز باید اعمال شود زیرا چوب می تواند رطوبت هوا را جذب کند.

بیشتر مبلمان چوبی حیاط از چوب ساج ساخته می شود، که به طور طبیعی در برابر رطوبت و نوسانات دما مقاومت بیشتری دارد. کمی بیشتر مراقب باشید مبلمان حیاط خانه خود را برای سال های آینده نیز خواهید داشت.

مبلمان ویلایی

مبلمان پلاستیکی بازیافتی در فضای باز

مبلمان پلاستیکی همانند مبلمان چوبی مشکل رطوبت ندارند زیرا رطوبت را جذب نمی کند. با این حال، درجه سرد در زمستان باعث می شود که پلاستیک آنقدر شکننده شود که بتواند ترک بخورد. یکی از مزایای مبلمان پلاستیکی این است که سبک است و حمل آن آسان است. علاوه بر این، اکثر مبلمان پلاستیکی به راحتی قابل جمع شدن هستند.

این ویژگی های عالی مبلمان پلاستیکی حیاط، به این معناست که اگر هوا واقعاً تند و زننده شود، جمع کردن آن آسان تر است و جای زیادی را اشغال نمی کند. می توانید از روکش های پلاستیکی استفاده کنید.

مبلمان باغی

مبلمان فضای باز از جنس آهن فرفورژه

مبلمان حیاط فرفورژه در بیشتر موارد نباید در فصل زمستان در فضای باز بمانند. به دلیل برف یا باران یخ زده می تواند زنگ بزند. هنگامی که زنگ زدگی رخ می دهد، فلز را ضعیف کرده و باعث تجزیه آن می شود. فلز گالوانیزه بهتر از فلز معمولی دوام می آورد، اما با گذشت زمان می تواند از قرار گرفتن در برف زنگ بزند. بهترین کار این است که این مبلمان را نه تنها در زمستان، بلکه در هنگام بارندگی داخل انباری بگذارید یا با روکش بپوشانید.

مبلمان باغی

مبلمان حیاط آلومینیومی

مبلمان حیاط آلومینیومی یکی از مقاوم ترین قطعات مبلمان حیاط است که می توانید خریداری کنید. آلومینیوم اساسا ضد زنگ است بنابراین نیازی نیست زیاد نگران رطوبت باشید. روکش های زیادی موجود است که با انواع شکل و اندازه مختلف مبلمان حیاط متناسب است. یکی دیگر از مزایای افزودنی آلومینیوم این است که فوق العاده سبک است. اگر نگران طوفان شدید باد یا شرایط برفی دیوانه هستید، به راحتی می توانید مبلمان را به انباری یا منزل ببرید.

مبلمان ویلایی

کوسن ها

در بسیاری از مدل های مبلمان فضای باز از کوسن های متحرک استفاده می شود. هنگامی که در زمستان استفاده نمی شود، آنها باید در داخل خانه، در یک جعبه نگهداری شوند. پارچه می تواند در هوای سرد به راحتی آسیب ببیند.  علاوه بر این، مواد داخل این کوسن ها می تواند باعث ایجاد کپک شود. هنگام بارندگی نیز باید این ها را به داخل ببرید. پوشاندن آنها با یک ورقه پلاستیکی از تجمع گرد و غبار روی آنها جلوگیری می کند.

اگر کوسن های شما از پارچه Sunbrella باشد نگران نباشید. زیرا این پارچه ها بسیار با کیفیت و با دوام هستند و در برابر سرما خراب و پوسیده نمی شوند.

اگر به مبلمان باغی علاقه دارید و می خواهید برای باغ یا ویلا خود بخرید سهندنیک بهترین گزینه است. تمامی مبلمان سهندنیک با کیفیت بوده و دارای گارانتی می باشد.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری