سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

ایده های شیک برای نظم دهی به گلدان ها

استند های گل

پایه های گل به عنوان نوعی قفسه طراحی شده اند و به عنوان یک پایه زیبا برای گل هایی که نه تنها در داخل خانه، بلکه در ایوان ها و بالکن ها رشد می کنند، طراحی شده اند. آنها در طرح های متعدد و انواع مختلف، با تزئینات فراوان یا با خطوط مینیمالیستی ارائه می شوند و به ظاهر هر اتاق کمک می کنند.

گل ها و گیاهان اتاق را جذاب تر می کنند و طراوت بیشتری به اتاق می بخشد. با این حال، هنگامی که گیاهان و گل ها بسیار زیاد می شوند، صاحبان خانه کلافه می شوند و اتاق بسیار شلوغ و بد دیده می شود. پاسخ واضح این است که یک پایه گل داشته باشید که به شما امکان می دهد گل های خود را به نمایش بگذارید و فضای زندگی ارزشمندی را بسازید.

استند گل

ایده های استند گل

پایه های گل را می توان به عنوان یک گلدان جداگانه برای گیاهان خانگی یا به عنوان ترکیبی که دارای باغ مینیاتوری است طراحی کرد. ایده های پایه گل از نظر شکل، اندازه، ارتفاع، عرض، رنگ و جنس متفاوت است. شما می توانید از میان طرح های کلاسیک و همچنین مدل های غیر معمول انتخاب کنید. ممکن است استند شما دارای چندین جا یا یک جا برای گلدان باشد.

مزیت پایه گل این است که تمامی گل های خود را در یک جای مشخص قرار می دهید با این کار هم فضای آزاد زیادی خواهید داشت و اینکه منزلتان شلوغ دیده نمی شود و نظم می گیرد. به طور معمول از پایه های گل برای سازماندهی گلدان ها در یک مکان استفاده می شود و بزرگترین گیاهان در بالای آن قرار می گیرند در حالی که گیاهان کوچکتر در سطوح پایین تر مرتب می شوند.

علیرغم این واقعیت که پایه های گل به عنوان مهمترین قطعات مبلمان در نظر گرفته نمی شوند، اما اغلب در طراحی داخلی یا خارجی تأکید دارند. طرح های چوبی نیز کاملاً متناسب با فضای داخلی هستند و تقریباً در هر سبکی قابل استفاده هستند.

هنگام انتخاب پایه گل چه چیز هایی را باید مهم دانست؟

کیفیت استند اغلب به مواد ساخته شده آن بستگی دارد. هنگام انتخاب پایه گل، مهم است که نه تنها به مواد، بلکه به ارتفاع، تعداد و شکل سطوح و موقعیت مناسب پایه در اتاق توجه کنید. ارتفاع پایه باید کمتر از ارتفاع سقف اتاق باشد. بسته به طراحی و اندازه اتاق، باید اندازه و سبک پایه گیاه را انتخاب کنید.

بهتر است مدلی با ساختار با دوام و پایدار انتخاب کنید و از مدل هایی با پایه باریک و بلند اجتناب کنید زیرا این نوع ساختمان، آنقدر که به نظر می رسد، چندان پایدار نیست و ممکن است به راحتی زمین بخورد. برای خانواده های دارای حیوانات خانگی و کودکان خردسال این یک ملاحظه جدی است که باید به آن توجه شود.

مکان مناسب

پایه گل را در کجا قرار دهیم؟ هنگام انتخاب مکان مناسب، اصلی ترین چیزی که باید در نظر بگیرید نوع گیاهانی است که نگه داری می کنید. آیا آنها به نور طبیعی زیادی احتیاج دارند یا سایه بیشتری را ترجیح می دهند؟ در همان زمان، پایه نباید حرکت در اطراف اتاق را مسدود کند. برای اتاق های کوچک گزینه های گوشه ای راه حل مناسبی خواهد بود زیرا جمع و جور هستند اما می توانند چندین گلدان گل را در خود جای دهند. به عملکرد توجه کنید مطمئن شوید که برای آبیاری گیاهان مشکلی نخواهید داشت. استند گل سهند نیک دارای مدل های مختلفی است که می توانید برای هر نوع اتاق یا منزلی استفاده کنید.

جنس پایه

پایه های پلاستیکی گل دارای اشکال مختلف بوده و در هر رنگی ساخته می شوند. آنها مزایا و معایب خود را دارند. ضعف اصلی شکنندگی ساختار است و به راحتی می شکند. مزایای اصلی پلاستیک قیمت پایین آن است و به راحتی نگهداری می شود.

پایه گل شیشه ای به راحتی در فضای داخلی مدرن ترکیب می شود. شما باید به استحکام شیشه توجه کنید و به ایمنی فکر کنید، به خصوص اگر بچه های کوچک دارید. پایه های شیشه ای در برابر وزن مقاوم هستند اما اگر حیوان خانگی یا بچه کوچک دارید این پایه ها اصلا برای شما توصیه نمی شود.

جنس استند های سهندنیک از فلز است که به راحتی در هر مکانی می توانید از آن استفاده کنید.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری