سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

معرفی انواع چهارپایه و کاربرد های آن ها

کاربردهای چهاریایه

چهاریایه ها کاربردهای زیادی دارند. در زندگی امروزی که خانه ها کوچکتر شده اند اکثر افراد وسایل کاربردی و کم حجم را می خرند.

یکی از مکان ها مورد استفاده چهار پایه جزیره آشپزخانه می باشد. در صورت کوچک بودن آشپزخانه شما نمی توانید از صندلی های غذاخوری بزرگ استفاده کنید برای همین به یک نشیمن کوچک و جمع و جور نیاز دارید. اگر می خواهید افراد زیادی را اطراف میز ناهار خوری خود جا دهید استفاده از چهارپایه ها بهترین گزینه می باشد. شما می توانید با توجه به دیزاین منزل خود از چهار پایه های رنگی و یا مدل کلاسیک استفاده کنید. انتخاب درست چهارپایه باعث می شود دکوراسیون منزل شما زیباتر و شیک تر شود. چهارپایه ها در ارتفاع های متفاوتی وجود دارند و شما با توجه به ارتفاع و مساحت جزیره آشپزخانه مدل دلخواه خودتان را می توانید سفارش دهید.

میز آرایشی

از چهارپایه ها برای میزهای آرایشی کوچک نیز استفاده می شود. در صورتیکه اتاق شما دارای یک آینه قدی می باشد یا یک میز آرایشی کوچک، شما می توانید با انتخاب یک چهاریایه لوکس علاوه بر اینکه فضای زیادی را اشغال نمی کند یک دیزاین فوق العاده نیز داشته باشید. در انتخاب چهارپایه برای میز آرایشی به ارتفاع آن توجه کنید که از ارتفاع میز پایین تر باشد تا به راحتی بتوانید آن را در زیر میز بگذارید و از فضای زیر میز نیز استفاده کنید.

در هنگام خرید چهارپایه برای میز آرایشی به موارد زیر دقت کنید:

  • داشتن روکش پارچه ای
  • متناسب بودن اندازه آن با میز
  • هماهنگی مدل و سبک آن با دکوراسیون اتاق و میز آرایش

چهارپایه های مهمان

این نوع چهارپایه ها برای سرویس مبلمان مهمان بکار می روند. در دکوراسیون های جدید از پاف ها برای سرویس های مبلمان استفاده می کنند. آن ها زیبایی و جذابیت خوبی دارند ولی فضای زیادی را اشغال می کنند. قیمت های پاف ها بسیار بالاتر از چهارپایه ها می باشد. در خرید آن ها به موارد زیر توجه کنید.

  • برای جذابیت دکوراسیون بهتر است رنگ آن ها با مبلمان متضاد باشند.
  • سبک آن متناسب با اتاق و سایر مبلمان باشد.
  • سبک باشد تا براحتی جابجا شود کاربردی باشد و دارای ارتفاع استاندارد باشد.

از چهار پایه ها  به عنوان میز دکوری، استند گل، میز تلفن و صنلی برای رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده می کنند.

از بیشترین کاربرد چهارپایه ها می توان به عنوان رسیدن به نقاط بالا در خانه و انجام تمیز کاری اشاره کرد. در انتخاب چنین چهارپایه ها باید به مقاومت کافی داشته باشند. علاوه بر مقاومت این نوع چهارپایه ها باید ضد زنگ باشند چون معمولا در ایوان ها و یا فضای باز نگهداری می شوند و در مسافرت ها نیز گزینه ی خوبی به عنوان نشیمن می باشد.

محصولات سهند نیک با کیفیت بالا و از مواد اولیه درجه یک تولید می شود. محصولات سهندنیک دارای یک سال گارانتی پس از فروش می باشد. چهارپایه های سهند نیک در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. این چهارپایه ها در ارتفاع های 20 سانتی متر، 30سانتی متر، 40 سانتی متر، 50سانتی متر، 70 سانتی متر موجود می باشد. رنگ استفاده شده در رنگ آمیزی این چهارپایه ها الکترواستاتیک می باشد که بهترین نوع رنگ در کوره های پخت حرفه ای انجام می شود. چهارپایه ها ضد زنگ می باشند و قابلت تحمل وزن بالا را دارند. برای تهیه انواع چهارپایه کافیست به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و از تخفیف های ویژه فروشگاه ما بهره ببرید. همکاران ما همیشه در حال تلاش هستند بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با کمترین هزینه ها بدوون هیچ واسطه ای مستقیم از کارگاه به دست شما مشتریان عزیز برسد.

همه ی مشتریان عزیزما می دانند که کارگاه ما بسیار متفاوت تر از دیگر کارگاه است. باتوجه به اینکه تمام کارکنان ما را افرادی تشکیل می دهند که به تازگی از دام بیماری اعتیاد رهایی یافته اند و می خواهند دوباره وارد جامعه شوند ولی با این تفاوت که هیچ پشتوانه ای ندارند و پیدا کردن کار مناسب برای آن ها خیلی سخت است. با توکل به خدای متعال کاری را شروع کردیم که آن ها بتوانند پاک بمانند و نان حلال بر سر سفره ی خانواده های خود ببرند. امیدواریم با حمایت شما عزیزان بتوانیم از افراد بیشتری حمایت کنیم.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری