سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

نحوه ی نگهداری مبلمان ویلایی

نگهداری مبلمان فضای باز

زمانیکه فصول گرم سال از راه می رسند همه می خواهند از خانه ها خارج شوند و در محیط باز و خنک باشند. مهمانان و خانواده برای سرگرمی و دورهمی های طولانی فضای ویلا را به خانه ترجیح می دهند.

متراژ و دکوراسیون باغ و ویلا اهمیتی ندارد مهم این است که شما چگونه آن را چیده اید و در دکوراسیون ویلا شما چه چیزهایی وجود دارد. میزان هزینه ای که شما برای دکوراسیون فضای باز باغ خود می گذارید تاثیر زیادی ندارد. شما باید با انواع وسایل وتجهیزات آشنا باشید تا مناسب ترین و کاربردی ترین آن ها را انتخاب کنید.

معیارهای انتخاب مبلمان فضای باز و ویلا با مبلمان فضاهای بسته و خانه از نظر طراحی، جنس، ظاهر بسیار تفاوت دارند. اگر شما تراس ، ایوان، باغ، ویلا و یا حیاط می توانید از آن فضاها بیشترین استفاده را کنید و فضای خانه خود را گسترش دهید. برای دکوراسیون فضای باز خود کافی است به فروشگاه ما سر بزنید متنوع ترین محصولات با کیفیت های عالی و با یک سال گارانتی پس از فروش را داریم. با افتخار می توانیم بگوییم که اکثر کارکنان شرکت سهند نیک افرادی هستند که تازه از دام بیماری اعتیاد رهایی یافته اند و می خواهند برای خود و خانواده شان زندگی جدیدی راشروع کنند و قدم های تازه بردارند. شما می توانید با خرید هر محصول آن ها را به زندگی و ادامه اشتغال امیدوار تر کنید.

کار ما فقط تجارت نیست بلکه انجام یک وظیفه اجتماعی و انسانی است.

کیفیت محصولات ما تضمینی می باشد مطمئن باشید با یک بار خرید مشتری دائمی ما خواهید شد.

با توجه به اینکه مبلمان فضای باز در معرض باد، باران، برف، گرما ی شدید و… قرار می گیرند باید مقاومت بالایی داشته باشند.

مواد اولیه محصولات

شما همیشه بدنبال محصولاتی باشید که از مواد اولیه درجه یک درست شده باشند. دوام و ماندگاری مبلمان باغی بسیار مهم است. چون می خواهید سالیان سال از آن ها استفاده کنید.

در هنگام انتخاب مبلمان به ضد زنگ بودن آن ها توجه کنید البته اگر قصد خرید مبلمان آهنی را دارید.

اگر مبلمان آلومنیومی را انتخاب کرده اید سعی کنید آن هایی که قطعات بزرگ و یکپارچه دارند انتخاب کنید. البته باید به این مورد نیز توجه داشته باشید که قیمت این محصولات کمی بالاتر می باشد. جنس و نوع پارچه های بکار رفته در این مبلمان نیز بسیار مهم است.

در انتخاب مبلمان ویلایی شرایط آب و هوایی منطقه خود را در نظر بگیرید .

آب و هواهای مختلف باعث به وجود آمدن مشکلات متفاوتی می شوند. برای مثال: اگر در محلی زندگی می کنید که آب و هوای گرم و خشک دارد این باعث ترک خوردگی مبلمان چوبی می شود. در مناطق مرطوب مبلمان ظریف نمی توانند مقاومت کافی داشته باشند. در مناطقی که باد های شدید می وزد نیز مبلمان پلاستیکی و آلومنیومی بدلیل وزن سبک خود نمی تواند انتخاب مناسبی باشد. برای جلوگیری از بیشتر این خسارات می توانید از یک چتر و یا سایه بان استفاده کنید.

نحوه ی نگهداری مبلمان ویلایی

تمیز کردن و مراقبت از مبلمان فضای باز اگر به طور مداوم باشد شما می توانید با حداقل زمان انجام دهید. البته بعضی مبلمان ها نیازی به مراقبت زیادی ندارند مانند: مبلمان فلزی با رنگ الکترواستایک، پلاستیکی و مبلمان چوبی از جنس درخت ساج این مبلمان را براحتی می توانید با آب و صابون بشویید.

از پارچه های اکریلیک رنگی که در مقابل فشار، آفتاب و کپک مقاوم هستند استفاده کنید. با توجه به اینکه پارچه های پلی استر ارزان تر می باشند و زود خشک می شوند ولی به مرور زمان ازبین می روند. از پارچه های رنگی و روشن استفاده کنید تا نورخورشید را به خود جذب نکنند.

برای اینکه مطمئن باشید مبلمان شما برای سال آینده با همان تازگی و کیفیت باقی می مانند بهترین کار این است که در فصل زمستان آن ها را در داخل انباری نگهداری کنید.

در فصول بارانی سال نیز به طور مرتب مبلمان را تمیز کنید و کوسن ها و تشک های آن ها را پس از باران آویزان کنید تا آب خود را تخلیه کنند و از کپک زدن آن ها جلوگیری کنید.

هنگام خروج از باغ بهترین کار این است تشک ها و سایه بان خود را جمع کنید تا باد و باران در نبود شما به آن ها آسیب نزند.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری