سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

دکوراسیون ویلا با مبلمان ویلایی سهند نیک

دکوراسیون فضای بیرونی ویلا

کسانی که باغ و یا ویلای شخصی دارند برای پذیرایی از مهمان های خود و لذت بردن از محیط اطراف می خواهند دکوراسیون ویژه ای را انتخاب کنند. شما می توانید با دکوراسیون مناسب و شیک حیاط و فضای باغ به متراژ خانه خود بیفزایید در صورتی که همه بیرون را به داخل خانه ترجیح می دهند.

مبلمان فلزی بهترین انتخاب برای فضاهای باز می باشد. سایبان، چتر و کوسن مناسب را فراموش نکنید. در روز های گرم تابستان ایجاد یک فضای آرام بخش و خنک کار سختی نیست شما می توانید با چند وسیله ساده آن فضا را برای خانواده و دوستان خود ایجاد کنید. اگر آفتاب را دوست دارید صندلی های بزرگ و بلند راحت تر و مناسب ترند برای شما. پارچه های آن ها باید توری باشند که هوا در آن ها جریان داشته باشد و قابل شست و شو باشد. از ننو های بافته شده نیز می توانید در ویلا خود استفاده کنید که هم دکوراسیون شما را کامل و زیبا می کند و می توانید یک استراحت آرام و راحت داشته باشید. از نیمکت ها نیز در دکوراسیون باغ می توانید استفاده کنید با توجه با اینکه فضای کمی می گیرند ولی افراد بیشتری می توانند بنشینند. صدای آب در هرجا که باشد آدم آرامش خاصی پیدا می کند که وصف ناپذیر است اگر صدای پرندگان را نیز دوست داشته باشید می توانید با درست کردن لانه برای آنها و قرار دادن ظرف آب و غذا علاوه بر دیزاین فوق العاده یک کار انسانی زیبا نیز بکنید.

هنگام انتخاب کردن میز و صندلی ها به رنگ های آن ها توجه داشته باشید که نور خورشید را منعکس نکنند و بعضی رنگ ها مانند مشکی نور خورشید را به خود جذب می کند و شدیدا گرم می شود. می توانید از مبلمان چوبی نیز استفاده کنید. قبل از خرید مبلمان چوبی باید به انواع چوب آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع آن را برای فضای باز انتخاب کنید. مبلمان دارای چوب های وینیل دار در برابر تابش آفتاب مقاوم هستند. در زمستان باید مبل ها را به فضای بسته ببرید چون پوشاندن روی آن ها به تنهایی کافی نیست. رطوبت باعث کپک زدگی چوب ها می شود شما می توانید از صندلی های تاشو استفاده کنید چون جای کمتری را اشغال می کنند و براحتی در فصول سرد می توانید جمع کنید آن ها را با این حال صندلی های ثابت راحتی بیشتری نسبت به صندلی های تاشو دارند.

نور و گرما در فضای بیرون باغ

امروزه همه به فضای باز و غذاهای ذغالی علاقه مند هستند. اگر شما هم به باربکیو و خوردن غذا در فضای باز علاقه دارید می توانید از آن به عنوان روشنایی استفاده کنید.

راه های زیادی برای روشنایی وجود دارد مانند:

از فانوس های تزئینی، روشنایی های مخصوص ویلا، چراغ های کوچک و ریسه ای و لامپ های خورشیدی می توانید استفاده کنید.

حباب های رنگارنگ شیشه ای که با قراردادن شمع در داخل آن ها می توانید محیط رمانتیک و دنجی را فراهم کنید.

دکوراسیون فضای بیرونی ویلا

شما می توانید با دکوراسیون فوق العاده حیاط سلیقه و شخصیت خود را به نمایش بگذارید.

برای یک دکوراسیون زیبا کافی است یکم دقت به خرج بدهید. انتخاب مدل مبلمان و متناسب با حیاط اولین قدم است درحالیکه باید توجه داشته باشید که مبلمان داخل خانه و بیرون تفاوت زیادی باهم دارد. طراحی، دیزاین، طرح و رنگ این مبلمان باهم خیلی متفاوت است. شما می توانید با چیدمان مناسب فضای بیرون ویلا به متراژ خود بیفزایید و به یک مکان شیک، زیبا و کاربردی تبدیل کنید. برای دورهمی های دوستانه و خودمانی می توانید با انتخاب

مناسب صندلی، تاب ریلکسیشن، ننو، سایه بان و… یک فضای دل باز و عالی ایجاد کنید. برای کف حیاط می توانید از انواع کف پوش ها استفاده کنید و توجه داشته باشید که در مقابل رطوبت، سرما و گرما مقاومت کافی را داشته باشد. معمولا اکثرا از کف پوش های موزاییکی استفاده می کنند بدلیل شست وشو آسان و مقاومت بالایی که دارند. شما با ایجاد باغچه های کوچک در میان کف پوش می توانید هم از هزینه کف پوش صرفه جویی کنید و هم یک دیزاین فوق العاده به باغچه خود بدهید. در قسمت هایی که مسقف می باشند می توانید از کف پوش های چوبی یا طرح چوب استفاده کنید که با این کار دکوراسیون شما کامل و عالی می شود.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری