سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

در هنگام خرید مبلمان باغی به چه مواردی باید دقت کنیم؟

نکاتی در مورد خرید مبلمان ویلایی

در این مقاله سعی کردیم تمام موارد در مورد مبلمان باغی باکیفیت و بی کیفیت را ذکر کنیم تا بتوانیم به شما در انتخاب محصول درست کمک کنیم.  در این مقایسه به شما نکات و فاکتورهای اصلی و تاثیرگذار در کیفیت و قیمت مبلمان فضای باز فلزی، پلاستیکی، آلومنیومی، چوبی و سایر تجهیزات باغی و ویلایی مثل: انواع تاب های دونفره و چند نفره، انواع چتر، سایه بان، بیل، انواع نردبان و استندگل و… را شرح می دهیم.

فروشگاه سهند نیک با ارائه انواع مبلمان ویلایی و تجهیزات باغی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. تمام محصولات با کیفیت عالی و دارای یک سال گارانتی پس از فروش می باشند.

در خرید مبلمان باید به موارد زیر دقت کنیم.

1. استاندارد بودن از لحاظ طراحی و تولید

در حال حاضر هیچ کدام یک از مبلمان باغی دارای علامت استاندارد نمی باشند. اما شما می توانید با انتخاب درست بهترین را از نظر نظم، معیار،حد و اندازه انتخاب کنید. رعایت کردن اندازه ها در مراحل طراحی و تولید محصول نهایی بسیار مهم است. در کارگاه صنعتی و پیشرفته در همه ی فرایند تولید محصول عدم خطا همواره کنترل و چک می شود. مهندسین و کارشناسان در بهبود و اصلاح فرایند تولید هواره در حال بررسی و رفع نواقصات می باشند. در پایان محصول دارای استاندارد و با رعایت اصول تولید می شود.

مبلمان ویلایی بی کیفیت معمولا در کارگاه هایی که تجهیزات و امکانات کمی دارند تولید می شوند. اینگونه مبلمان ها فاقد استاندارد و کیفیت لازم هستند. سازه های آنها باید مهندسی شده، مرتب و هماهنگ باشند. دربعضی کارگاه ها با کپی برداری محصول پرخطا و غیر اصولی تولید می کنند.

این کپی برداری ها هیچ موقع جایگزین محصول اصلی نمی توانند باشند چون تنها با یک نشستن ساده نیز می توانید تفاوت مبلمان طراحی شده با نوع غیر استاندارد آن را تشخیص دهید.

شما با مقایسه ی صندلی ها با یگدیگر می توانید تفاوت آنها را ببینید. برای مثال دو عدد صندلی بامبو را در کنار یگدیگر بگذارید محصول با کیفیت دارای بافت منظم یکنواخت و عین هم می باشد و هیچ تفاوتی بین این دو صندلی در صورت استاندارد بودن نمی توانید پیدا کنید. این محصولات در کارگاه با تجهیزات پیشرفته قالب گیری شده و جوش خورده اند. در مبلمان باغی بی کیفیت و یا تاب های ویلایی این طور نیست شما با نگاه کردن به دو نمونه می توانید تفاوت بافت ها، برش ها، قالب ها و حتی جای جوش های متفاوت را ببینید.

علاوه بر این موارد در نشستن طولانی مدت در یک محصول با کیفیت سلامت فیزیکی بدن خود را نیز می توانید تضمین کنید و حس خوشایندی نیز دارد. شما می توانید با مقایسه کردن تصاویر آنها نیز به این تفاوت پی ببرید.

2.استحکام، وزن و کیفیت متریال مبلمان باغی

مبلمان فلزی با کیفیت وزن بیشتری نسبت به انواع دیگر آن دارند. در این گونه محصولات معمولا برای پایین آوردن قیمت از ضایعات و مواد بی کیفیت سبک استفاده می کنند.

علاوه بر وزن و کیفیت مواد می توانید به کیفیت استخوان بندی و قطر میله ها دقت کنید. محصولات بی کیفیت معمولا دارای سازه های نازک، ظریف، پراکنده و با انبوه می باشند و اگر بیشتر دقت کنید بدلیل بکاربردن مواد بی کیفیت در آن ها زنگ زدگی، پریدگی و خوردگی را می توانید مشاهده کنید. در هر صورت مبلمان باغی با کیفیت دارای اسکلت مقاوم و قابل تشخیص دارد. این اسکلت می تواند پلاستیک و یا فلزی باشد که با جوشکاری، ریخته گری و قالب گیری آن انجام شده باشد. محصول با کیفیت با گذشت زمان دچار خمیدگی اسکلت و پایه ها نمی شود و کیفیت روز اول خود را دارد.

با این تفاوت که مبلمان بی کیفیت به دلیل پایین بودن متریال آن ها در همان روز اول در جابجایی ساده، اسکلت و بدنه آن ها دچار شکل و شکستگی می شود. به هر حال ایمنی در مبلمان حرف اول را می زند. شما در هنگام خرید به کیفیت اتصالات، استحکام سازه و اسکلت، مقاومت جوشکاری را نیز بررسی کنید ما به شما این اطمینان را می دهیم که مبلمان ویلایی سهند نیک و تجهیزات باغی آن  دارای کیفیت بالا و یک سال گارانتی پس از فروش می باشد که شما با خیال راحت می توانید از فروشگاه ما خرید کنید.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری