سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

دکوراسیون تابستانی ویلا

دکوراسیون داخلی

فصل تابستان یکی از بهترین و رنگارنگ ترین فصل های سال است در این فصل هوا آنقدر گرم می شود که همه ی افراد به هوای خنک نیازمند می شوند. در این فصل بهتر است فضای منزل و باغ و ویلای خود را تغییر دهید. از رنگ های سرد مثل صورتی و آبی به کار ببرید. حال من برای باغ شما پیشنهادی دارم اگر هم بالکن در منزل خود دارید حتما پیشنهاد مرا بخوانید.

باغ و بالکن شما

اگر باغ، بالکن یا حیاط دارید پیشنهاد من به شما استفاده از صندلی های ویلایی است. اگر تا به الان جایی این صندلی ها را ندید می توانید از شرکت سهندنیک خریداری کنید. این صندلی ها دارای تشک های بسیار راحت و رنگی هست که با توجه به سلیقه و علایق خود می توانید خریداری کنید. اگر از این صندلی ها در منزل خود دارید من پیشنهاد دیگه ای به شما دارم. شما می توانید از تاب های باغی یا همان تاب های ریلکسیشن تهیه کنید. این تاب ها را نیز در سایت سهندنیک می توانید پیدا و خریداری کنید. از این تاب ها در اتاق نیز نی توانید استفاده کنید، که بسیار روی شما تاثیر مثبتی دارد. شما می توانید با تغییر تشک های این صندلی و تاب ها دکوراسیون خود را عوض کنید.

 

رنگ های تابستانی 

همان طور که می دانید در فصل گرما (تابستان) باید از رنگ های خنک و روشن استفاده شود. اگر شما هم مثل من به دکوراسیون علاقه دارید پس در ادامه با من همراه باش.

ابتدا بیایید ویژگی رنگ های سرد رو برایتان بگویم.

  • رنگ های یخی:

به طیف رنگ آبی رنگ های یخی گفته می شود. همان طور که از اسم این رنگ معلوم است یک رنگ سرد است که باعث می شود شما احساس گرما نکنید. رنگ آبی یکی از رنگ هایی است که به شما آرامش می دهد.

  • رنگ سبز:

به طور کلی رنگ سبز نشان دهنده طراوت و تازگی است. برای باغ بهتر است از رنگ سبز بیشتر استفاده کنید تا یک فضای سرسبز و بسیار دلنشینی به وجود آورید.

  • رنگ سفید:

از نظر من رنگ سفید بهترین رنگ است. زیرا با تمامی رنگ ها سازگار است و شما خیلی راحت می توانید آن را با هر رنگی که به خواهید ست کنید.

  • رنگ بنفش:

این رنگ از خانواده رنگ آبی است به همین دلیل آرامش خاصی دارد. یادتان باشد هرگز از رنگ بنفش تیره به کار نبرید. یاسی بهترین انتخاب برای شما است. می توانید رنگ صندلی یا تاب ریلکسیشن خود را بنفش انتخاب کنید.

  • رنگ خاکستری:

رنگ خاکستری یک از رنگ هایی است که هیچوقت قدیمی نمی شود و با بیشتر رنگ ها نیز ست می شود. رنگ خاکستری از خانواده رنگ های خنثی است.

  • رنگ های پاستلی:

بیشتر رنگ ها یک تناژ پاستلی دارند که بسیار رنگ زیبا و دلنشین است. می توان گفت رنگ پاستلی طیف بسیار کم رنگ یک رنگ است.

  • رنگ های بژ:

به تمامی رنگ های کرمی و قهوه ای رنگ بژ گفته می شود. رنگ های کرمی رنگ خنثی نیز هستند و می توانید با بیشتر رنگ ها ست کنید. در تمامی سبک ها (کلاسیک و مدرن) می توانید استفاده کنید.

صندلی ویلایی

چیدن صندلی های ویلایی

این صندلی ها را در مدل های مختلف مانند مبل می توانید بچینید. پیشنهاد من به شما مدل دایره ای است. می توانید تمام صندلی ها را در کنار هم به شکل دایره بچینید. این چینش بیشتر برای گفت و گو مناسب است. روش دیگری که پیشنهاد دارم چیدن دوتایی صندلی ها است. یعنی کنار هر میز دو تا صندل بگذارید با سلیقه خودتان می توانید تعداد را تغییر دهید اما نظر من این است که بیشتر است چهار صندلی نگدارید. یک روش دیگه ای نیز وجود دارد می توانید همانند چینش دایره به شکل مستطیل یا مربع بچینید. اگر یک مراسم یا جشنی در ویلای خود دارید می توانید صندلی ها را مانند سینما کنار هم و جلو یکدیگر بچینید با این کار فضا آزاد بیشتری خواهید داشت. با یاد داشته باشید که همیشه صندلی ها را به این صورت نچینید زیرا جلوه زیبایی ندارد و فقط برای مراسم و جشن مناسب است.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری