سهند نیک

7 روز هغته
24 ساعته
با ما تماس بگیرید 09198991563

طراحی فضای باز با استند گل و گلدان

چگونه فضای باز خود را با گلدان طراحی کنیم؟

اگر بیشتر اوقات خود را در حیاط  یا بالکن خود سپری می کنید بهتر است برای زیبایی آن جا تلاش کنید چرا که هر چه قدر فضایی که در آن می نشینید زیبا باشد شما انرژی مثبت زیادی را از آن جا دریافت می کنید.

این کار هم باعث می شود روحیه شما همیشه خوب بماند و هم باعث می شود که اگر فردی وارد حیاط و یا بالکن شما شد از زیبایی آن شگفت زده شود.

شاید بسیاری از شما می دانید که استفاده کردن از عناصر طبیعی در اطراف خانه های ویلایی باعث می شود که این خانه ها بیشتر شبیه به یک کلبه ی جنگلی شوند و نه یک خانه ی امروزی و مدرن. بعضی از خانه ها  نیز این کار را انجام داده اند ولی در حدی که یک یا چند مدل گلدان یا استند گل داخل اتاق یا بالکن گذاشته باشند. طوری که نمای چندانی از خود ساختمان خانه دیده نمی شود. در خود حیاط نیز از کف پوش ها و یا چمن های مصنوعی استفاده می کنند که این خود باعث شده است اکثرا بتوانیم از کلمه ی خارق العاده برای این نوع فضاهای باز استفاده کنیم.

طراحی فضای سبز

وقتی بخواهیم  قسمت ورودی خانه ی ویلایی را طوری طراحی کنیم که مانند خانه های مدیترانه ای و استوایی تزئین شوند باید بیشتر قسمت حیاط را با چمن بپوشانیم و در دو رو اطراف خانه از استند های گلدان استفاده کنیم و گل های زیبایی روی آن ها قرار دهیم با این کار زیبایی حیاط چند برابر می شود.

نیمکت همراه با گلدان

گذاشتن نیمکت ها چوبی، فلزی، یا حتی سنگی در محوطه ی بیرون از منزل می تواند فضای بسیار زیبایی را به محیط اطراف بدهد. طراحی این نوع نیمکت ها اغلب بر پایه رنگ های تیره و روشن صورت می گیرد که معمولا در آشپزخانه ی منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این نیمکت ها همچنین می توانند طوری طراحی شوند که در قسمت های زاویه دار بالکن یا حیاط یا خانه به راحتی قرار بگیرند و بر زیبایی این قسمت ها بیافزایند.

باغچه لبه دار سیمانی

شما با استفاده از چوب سبک چند لایه می توانید یک باغچه ی ساده با ابعاد و اندازه های مورد نظرتان بسازید. سپس سطوح بیرونی آن را با سیمان بپوشانید. بهتر از لبه ی بیرونی باغچه را پهن بسازید تا بتوانید روی آن بنشینید. با ایجاد این باغچه، زیبایی فضای باز شما چند برابر می شود شما می توانید در آن جا گل های زیبا و خوش بو بکارید و یا سبزی های معطر برای خوردن بکارید.

دیوار سنگ چین شده باغچه

برای شروع کار ابتدا سنگ هایی که ذارید را به سه دسته تقسیم کنید: سنگ های بزرگ، سنگ های متوسط، سنگ های کوچک و سنگ هایی که ظاهر خوبی ندارند را جدا کنید و آن ها را به عنوان سنگ های اولیه در پایین دیوار استفاده کنید. و به صورت نامتقارن آن ها را روی هم بچنید  این کار مثل آجر چینی دیوار ها است و باید هر سنگ روی محل تلاقی دو سنگ زیرین قرار بگیرد.

برای اینکه دیوار باغچه ی شما شکل ظاهری بهتری داشته باشد از سنگ هایی با اندازه های مختلف و رنگ های متفاوت استفاده کنید. در بین سنگ ها از ملات استفاده کنید تا دیوار هایی که می سازید محکم باشند. سعی کنید هنگام چیدن سنگ ها به شکل ظاهری آن نیز توجه کنید تا کج نشود. در آخر برای لبه های دیوار از سنگ هایی که لبه هایی تیز و تراش خورده دارند استفاده کنید.

دکوراسیون ویلا

گلدان جعبه ای چوبی

دغدغه بیشتر افراد حفظ حریم شخصی است. این مساله در بالکن های آپارتمانی شهری بیشتر حودش را نشان داده است. در این گونه بالکن ها نیاز به پوشش  مناسب برای فضای باز خود هستید گلدان های ساده چوبی که به شکل های جعبه ای طراحی شده اند برای پوشش چنین جاهایی بسیار مناسب هستند که هم فضا را زیبا می کنند و هم آن را پوشش می دهند.

انواع استند های گلدان

استند های گلدان در انواع مختلفی ساخته می شوند که شما می توانید با توجه به اندازه ی فضای باز خود هر کدام را که پسند کردید تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید. سهند نیک این استند های گلدان را طراحی می کند و آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. استند های گلدان سهند نیک با رنگ الکترواستاتیک پوششش داده شده است که در هر فصلی متفاوت کافی را دارد.

دیگر مقالات

بندرخت زمستانی ضد زنگ سهندنیک

بندرخت آپارتمانی سهندنیک این روزها با سرد شدن هوا خشک کردن لباس کارسختی شده است. مخصوصا در خانه های آپارتمانی که محلی برای آویزان کردن

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری